First time

Posted: August 17, 2006 in Ganduri

ploua in martinica
( Detest font-urile mari, sunt stresante si eventualele persoane din spate pot sa vada prea usor ce dracu’ faci. Asta asa, ca sa incep in stilu-mi caracteristic: negativ )

Cand am o stare mai aiurea, cand nu stiu daca sa rad sau sa plang, cand nu stiu ce-mi trebe, cand nu stiu ce muzica as vrea sa ascult, ma arunc mereu pe sidiu’ cu Blackmore’s. Nu sunt neaparat preferatii mei, dar parca astia merg mereu. Sunt cateva melodii ce ma fac trista, si poate ca asta si caut, sa fiu trista, dar ce mai conteaza?

Ma simt singura in seara asta.. dar nici nu cersesc companie. Pot gasi la un metru de mine, dar nu asta vreau, vreau.. altceva. Mda, nu stiu ce vreau. Tipic mie.

Primul blog si asta desi am doua asa-zise jurnale onlain.. pe unul mi-e lene sa intru, pe altul imi dispar ideile imediat ce incep sa tastez. Asa ca mai irosesc si eu ceva spatiu virtual, si-asa-i gratis.

Vorbesc in semi-engleza.. sau semi-romana, cu accente franceze. Adica un talmes-balmes. Detest „sh” si „tz” dar uneori le mai folosesc, sa inteleaga lumea la ce ma refer. Mai presus de toate, insa, detest chestiile de genu’ „k” sau ‘ folosit in loc de – sau „dc” in loc de „daca” sau „de ce”.

Live, nu am accent, it seems. Si live nu folosesc engleza decat cu cine imi permit. Live folosesc doar franceza cand nu stiu engleza, dar rar se intampla opusul. Live sunt tacuta. Live sunt calma, daca sunt inconjurata de necunoscuti. Live ma simt singura prea des.

Imi spunea ca nu am cum fi asa diferita live de cum sunt aici. Poate.. o sa vedem, ‘om trai si ‘om vedea, nu? Pana atunci prefer sa contrazic, ca nu-mi sta in fire sa renunt prea repede. Si trebuie sa vorbesc mult, ca altfel nu e bine. Nu stiu sa fiu monosilabica, nu-mi place, de-aia scriu posturi, email-uri interminabile, scrisori prea lungi, mesaje fara sens cand numarul de litere e limitat. La mine e mai mult cantitate decat calitate.

Am obosit. Nu am spus mare lucru, nu conteaza. E spatiul meu personal de aberat.

O sa continui sa ascult Blackmore’s si o sa incerc sa visez. Ploua, stii?

Comentarii
  1. nikoxz spune:

    Ador ploaia . Acum mi’am luat si eu niste melodii de la Blackmore’s de pe ODC .. uitasem cum suna .. frumos post de inceput ! hugs .

Lasă un răspuns

