Melancolie..

Posted: August 19, 2006 in Ganduri

Realitatea bate lumea de vis doar atunci cand visele se realizeaza, cand visul devine realitate.

Ma loveste din cand in cand si atunci parca wmp imi face in ciuda si pune ce e mai trist si daca nu e wmp, caut eu melodii cat se poate de vechi, de triste, de pline de intelesuri, de amintiri, de dorinte..  Domont

Am vrut sa scriu inca de azi-dimineata cand ma uitam prin pozele mele, cele din Domont, „paris weekend” folder.. sunt multe poze cu oameni.. gah, eu si pozele cu oameni.. dar in spatele oamenilor sunt locuri, locuri de care o sa-mi fie dor.. de care mi-e dor deja. Un orasel la nush cati kilometri de Paris, un orasel linistit, in care doar camioanele mai fac galagie, in care totul merge cu incetinitorul. Acolo am stat cateva zile inainte de a veni in sud, acolo am vorbit prima data franceza, incercand sa nu fac gafe prea mari, incercand sa dau impresia ca inteleg cand era vreo gluma.. Am amintiri placute de acolo si cred ca o sa uit toate datile in care eram stresata ca nu o sa ajungem mai repede acasa, sa pot manca atunci cand vreau eu, sa am internet, sa pot sta dezbracata, sa nu trebuiasca sa stau corect la masa si sa fac ce vreau..

Acum e doar un coltisor de lume in care voi ajunge, poate, doar pentru cateva ore si voi lua guri mari de aer proaspat ce miroase a iarna.

Si de la dorul de Domont am ajuns la dorul de casa. Daca Domont e departe.. casa e si mai departe, mult prea departe..

Acasa

Hold on to love
That is what I do
Now that Ive found you
And from above
Everythings stinking
Theyre not around you
And in the night
I could be helpless
I could be lonely, sleepping without
And in the day, everythings complex
Theres nothing simple when Im not around you
But I miss you when youre gone
That is what I do
Hey baby
Its hard to carry on
That is what I do
Hey baby…
Hold on to my hands
I feel Im sinking
Sinking without you
And to my mind
Everythings stinking
Stinking without you
And in the night I could be helpless
I could be lonely, slipping without you
And in the day, everythings complex
Theres nothing simple
When Im not around you
I miss you when youre gone
That is what I do
Hey baby
Its hard to carry on
That is what I do
Hey baby…

Nothing else to add.. not for now..

Lasă un răspuns

