…aberatii..

Posted: August 26, 2006 in Aberatii

mai multe decat de obicei, ca am chef de aberat, serios.. nu stiu pe cine sa plictisesc, asa ca.. imi pun degetelele la munca..

Ascult „I would do anything for love” si varianta asta.. it sucks, suna cam naspa, am vazut azi videoclipul de cateva ori si m-a luat chiar cu fiori.. missed this song.. cred ca l-am mai auzit din greseala pe la radio, dar altfel, tin minte doar ca am auzit cand eram eu mai tanara si abia invatasem engleza si abia intelegeam ce zicea nenea ala cu gheare.. tin minte medalionul.. heh ce-am imbatranit..

Pentru iubire as face multe.. am facut si inca as mai face.. nu ca ar fi in numele iubirii or something, persoana conteaza.. si pentru ca persoana a contat, de multe ori am facut tampenii.. dar mi-a trecut, cred..

feeling alone, once again.. evident, altfel nu as scrie, nu?

Vine toamna si o sa se usuce frunzele, si o sa pice, nu o sa mai fie umbra pe trotuarul bulevardului, o sa pot vedea cerul reflectandu-se in geamurile cladirii din fata liceului. O data cu cerul o sa se reflecte si crengile uscate, ca niste degete de vrajitoare ce incearca sa zgarie norii. ( „cotton brained” hehe don’t mind me.. imi umbla mintea aiurea) Tin minte diminetile de toamna, cand mergeam la scoala, la nici 10 minute de mine, imi ingheta nasul pana acolo, si in cursul zilei se incalzea destul incat sa vin acasa cu puloverul in mana. Mi-a displacut mereu toamna, din cauza ploilor mocanesti.. care durau si durau pana ma saturam de ploaie, haine ude si stat in casa. Dar acum as vrea doar sa pot sa vad cum ploua, am ajuns sa iubesc ploaia si vreau geam langa care pot sta, zgribulita, uitandu-ma la picaturile ce izbesc in geam..

Acum iubesc fiecare anotimp..

toamnaToamna pentru ca e ruginie si pot gasi struguri, ca aici alte fructe nu o sa gasesc, nu e mare deosebire cu alte anotimpuri din punctul asta de vedere. Si imi mai place pentru ca nu mai e asa cald, pentru ca pe la 14 soarele straluceste in bucatarie si ala e singurul moment cand din casa, pot sa am soarele aproape. Si-mi mai place pentru ca e chiar inaintea iernii.

iarnaDesi aici nu am zapada, iubesc iarna, chiar daca am mult vant ( al dracului mistral.. sau cum i-o zice vantului ala afurisit ce intra-n oase), chiar daca parcul arata dezolant rau de tot.. chiar daca ploua si nu ninge.. dar cu o luna, or so, inainte de Craciun, orasul se imbraca frumos.. luminite si podoabe. Dar ador centrul, mai presus de toate.. apar, ca ciupercile dupa ploaie, niste casute de lemn, montate fiecare in maxim o ora, as zice.. casute in care vanzatorii de nimicuri o sa se adaposteasca de vant si frig si sorbindu-si cafeaua o sa se uite lung la tine de fiecare data cand treci prin fata lor. Aceleasi casute sunt si ele impodobite la randul lor cu zapada artificiala, cu crengi de brad si cu nimicuri de vanzare.. bijuterii, papusi rusesti, dulciuri, mirodenii, ceasuri, bratari, chestii de lut, bibelouri si cate si mai cate prostioare. Si dupa Craciun, vine Anul Nou si aici, de prin 1ianuarie pana nush cand, se gasesc „galettes” care sunt delicioase ( sa fie cu vanilie, ca alea cu migdale, calde, sunt gretoase ) si cea mai buna parte e ca ai in fiecare, o miniatura.. nu stiu originea, sa-mi fie rusine ca nu m-am interesat.. dar imi plac miniaturile alea si le adun. Nu am multe, dar daca incep sa le adun eheee :-D

Insa iarna nu-mi place parcul de aici, il detest, e trist si gol si urat, urat, urat.

primavara

Dar vine primavara si se face mai cald, iar copacii infrunzesc peste noapte si parcul arata rezonabil, eu nu mai am nevoie de manusi, dar racesc, ca asa e frumos.. si primavara nu dureaza mult aici, cel putin o confund usor cu vara de acasa.. caci verile de aici..

Ehee sunt insuportabil de calde, prafuite, uscate, lungi, infernale. Nu sunt obisnuita cu caldura si-mi lipsesc ploile de vara, cand mirosea a praf ud si se racorea asa de tare ca un tricou nu era de ajuns.. La fel , imi lipseste racoarea noptilor si a diminetilor de vara, aici temperatura abia e acceptabila noaptea..

Dar, iubesc fiecare anotimp in parte, mai cald sau mai rece, mai bogat sau mai sarac.. altfel as fi deprimata un anotimp intreg. Si nu ca nu-mi sta in fire sa fiu deprimata, dar chiar un anotimp intreg, nu e frumos, nu e rezonabil.

Gata, mi-a trecut cheful de aberatii, ma dor mainile si detest tastatura. Asa.
vara

Comentarii
  1. Alexandru'` spune:

    Ii frumoase toate, numa sa stii sa le privesti :). Nu stiu de ce, da’ mie-mi place muuuult ploaia, numa sa nu bata vantu’, ca atunci ma-niervez. Altfel, poa` sa ma ploaie cat o vrea…iar umbrelele le detest. Alea-s tare paguboase :).

  2. naru spune:

    Yay primul meu comentariu! yaaaaay :-D
    Ca zisesi de umbrele, tre’ sa scriu o checstie.. sa vad cand si ce-o iesi.. azi ies si-mi fac de cap, poate am chef de scris.. vaz eu.
    Multzam oricum, c-ai cetit si c-ai si comentat :-)

Lasă un răspuns

