Despre prietenie

Posted: August 29, 2006 in Ganduri

Vroiam sa scriu asta un mail unei prietene, dar am uitat, m-am luat cu altele si-am uitat. Si acum nu mai am chef, asa ca ramane pe maine.. Si ma intreb daca oare si cei ce m-au uitat tot asa au facut.. m-au lasat de pe o zi pe alta. E cea mai buna scuza, nu? Dar cand vine vorba de prietenie, de oameni care au fost acolo cu o batista, un umar, cand a fost nevoie.. uiti? Una din persoanele care in 3 ani mi-a trimis destul de putine mailuri si pe care o consideram ca fiind prietena, mi-a scris ieri.. dupa ce eu o vreme.. cred ca sunt deja cateva luni, nu i-am mai scris, pentru ca mi s-a cam acrit sa ii scriu kilometri si sa primesc centimetri.. eh, si persoana in cauza a zis ca i se pare o prostie ca m-am suparat..

Oooooda! Ce ma enerveaza astia de vorbesc in necunostinta de cauza si sunt asa siguri pe ei! Macar daca eu mananc rahat, si nu prea stiu despre ce e vorba in propozitie, adaug si eu un „parerea mea” sau ceva de genu, nu merg la sigur.. Pe cand altii..

Bineinteles ca nu stie cum e sa fii la mama dracului si sa ai o singura persoana cu care vorbi, restul sunt voci la telefon sau litere, cuvinte, propozitii ( ca se concretizeaza dup-aia cu voce, imagine.. si devine cineva real, asta e partea a doua) si sa te bazezi pe cei lasati acasa, that’s what friends are for, nu? Dar nu.. prietenii au alte prioritati ce nu ii includ pe cei plecati.. cei plecati sunt pedepsiti si uite-asa se intreaba de ce nu ne mai intoarcem. Pai la cine? Inca ii mai am pe ai mei si  ceva neamuri dragi, ca prieteni, din ce am avut inainte sa plec, ii pot numara pe degetele de la o mana.. si asta ca sunt eu larga la inima..

Partea buna e ca din multimea de pixeli gasesc si persoane minunate, care sa ma ajute in momentele de singuratate, cu care sa vorbesc, sa nu uit limba materna, persoane care au devenit mai mult decat un ID de yahoo.. sunt persoane reale, pe care abia astept sa le vad ajungand acasa. Ironia sortii.. iti faci prieteni unde a fost odata acasa, desi nu mai esti acolo. Funny..

Si asa, nu am motive sa regret ca am devenit dependenta de net si de calculator si sper sa nu devin ca asa zisii mei prieteni ale caror prioritati nu merg mai departe de limitele judetului in care se afla.

Sunt rea si uracioasa cand sunt calcata pe coada, dar stiu sa fiu draguta, prietenoasa, calda, amabila si toate alea de sunt interesante la o persoana.. numai sa si primesc ce dau.. nu cer 100% dar 50% macar.. si un pic mai mult.. prefer sa aibe altii datorii la mine decat sa am eu la ei. Vreau sa cred ca sunt o buna prietena si stiu sa ascult si ca nu am dezamagit.. dar cred ca nimeni nu-mi poate spune asta sincer, daca as intreba..

Oh well, nici in seara asta nu-s coerenta.. vroiam sa spun ceva mai frumos, dar nu iese.. asa ca, noapte buna copii!

Comentarii
  1. nicoleta spune:

    cineva mi-a citit gandurile….

  2. Thanks for sharing this information. Really is pack with new knowledge. Keep them coming.

Lasă un răspuns

