mda..

Posted: August 29, 2006 in Aberatii

Am revenit la „Alexandra”.. e, totusi, cel mai complet.. si chiar daca ma semnez altfel, tot io-s. Asa, asta ca fapt divers.

Umbrelelelelele despre ele vroiam sa aberez un pic, pana mi se prajesc picioicile si cat mananc.. si daca o sa par gretoasa, o sa fie in mod sigur din cauza uleiului :-)

Am scris cuiva drag niste ganduri cand am vazut hoinarind prin Marsilia, o tante cu umbrela. Umbrela de ploaie. Dar nu ploua. Si nici nu ningea. Era doar soare si tante aia avea umbrela neagra, de ploaie, se apara de soare. Mi s-a parut un moft, ceva mai mult decat ridicol, pentru ca.. pentru ca nu-mi plac mie umbrelele pe alta vreme decat ploaie. Si pentru ca daca inainte ( pe vremuri demult apuse) doamnele si domnisoarele umblau cu umbrelute de soare, facute din dantela, frumoase, finute..

In fine, asta e parerea mea.. despre soare si umbrele..

Ca deja gandindu-ma la iarna si sclifositele ( numai doamne/domnisoare am vazut) care au umbrela cand ninge cum nu se poate mai frumos ( si nici nu-s fulgi d-aia aposi) ele au umbrela pe motiv de..eh, ma ia cu draci. Ok, sa zicem ca tante in cauza e aranjata si alea alea, dar am vazut imbracata normal, nimic ce fulgii sa poata distruge.. Asta poate pentru c-oi fi nascuta iarna si cum ziceau niste copii mai tampiti asa, ” imi place iarna pentru ca atunci m-am nascut” aham..

Serios acum.. e o injurie la adresa iernii sa ai umbrela!

Gata, s-au facut picioicile, am mai si mancat, cu furculita, desi e mai bun cu mana, si sa inmoi in sare, cat nu se uita tata, ca altfel imi da peste mana..sau peste ochi, depinde care e mai aproape.. Stiu ca mananc sarat si stiu ca nu e bine, stiu de tzashpe mii de ani de cand imi tot repeta lumea din jur, dar daca-mi place, eu ce sa fac? La fel cum imi plac si cartofii prajiti.. nu cred ca o sa ma satur vreodata.. acasa mancam de doua, trei ori pe saptamana.. aici, dupa o pauza efectiva de 3 ani, in care doar McDo sau restaurantele ( prea rare) imi mai alinau pofta, am inceput si eu sa fac.. era problema de cantitati industriale de ulei si alte probleme adiacente. Dar a trecut si acum am perioade cand mananc zilnic, cum sunt singura acasa, cartofi prajiti si nu stiu daca ma ajuta sa ma ingras sau sa slabesc, dar de cand sunt singura acasa, am slabit, deci e de bine, nu? :-D

Si ramanan la capitolul mancare preferata.. I love icecream. Pe unde am mers vara asta, am cautat inghetata de lamaie.. Am o obsesie.. Prima inghetata de lamaie, buna, mancata aici, a fost in Paris, probabil prima data cand am ajuns aici.. nu mai stiu, dar stiu ca mi-a placut restaurantul si era pe undeva pe langa Notre Dame. Dup-aia a fost aici, la Irish Pub si de 3 ani de cand sunt aici, nu ne-am mai dus acolo.. cred ca aia a fost cea mai buna din toate.. altfel, ce-am mai incercat a fost slabut.. chiar si aia de la supermarket era mai buna.. De fiecare data cand mergem in Antile, asta caut, ca stiu ca acolo am sanse sa gasesc inghetata de lamaie verde, numai ca gasesc cu bucatele de plastic, adica un fel de imitatie de coaja de lamaie.. Meh, pretentioasa :-P

Gata, mi-a trecut foamea si cheful de aberat, merg sa ma joc cu aparatul si continui sa ascult muzica frumoasa..

„Come join with us in our rune tonight
And feel the circle spin
Let your spirit soar in the lunar light
As the Spiral Dance begins
Come with us speeding through the night
As fast as any bird in flight
Silhouettes against the Mother Moon
We will be there soon
When the spinning ceases you can dance no more
Kiss the silent earth
We will tell our children of the Ancient Lore
At the moment of their birth
Isis Astarte Diana Hecate Demeter Kali Inanna”

Da, sunt iar obsedata..

candle

Lasă un răspuns

