Plictiseala…

Posted: Septembrie 2, 2006 in Aberatii

Sunt dependenta. Si nu-mi e rusine. In afara de adictia mea de ce e mentolat si de cateva persoana a caror prezenta virtuala sau reala, imi e vitala, sunt dependenta de muzica.. Cat stau acasa, asta fac cel mai mult, mai des.. poate e si asta un motiv pentru care nu ies din casa, nu am mp3 player, sau cd player, sau ceva care sa ma lase sa ascult muzica in continuare.. Pe calc am muzica mea si daca o sa o pierd, cumva, cred ca fac urat.. de-aia ar trebui sa-mi misc fundul si sa pun totul pe un DVD ceva..

Oh well, sunt dependenta si mandra de asta.

Am un trandafir verde ce miroase a lamaie, la fel de verde..

Mi-e lene sa scriu… Si cica that’s me

Your Blogging Type Is Thoughtful and Considerate
You’re a well liked, though underrated, blogger.
You have a heart of gold, and are likely to blog for a cause.
You’re a peaceful blogger – no drama for you!
A good listener and friend, you tend to leave thoughtful comments for others.

What’s Your Blogging Personality?

„Si vous parlez à Dieu, vous êtes en prière, si Dieu vous parle, vous êtes schizophrène” =

„La folie est la seule façon saine de vivre dans une société folle ” =

„Deux erreurs ne font pas une bonne chose, mais font une excellente excuse.”=

Cred ca le-am gasit cautand ceva despre un nene ungur.. nu mai stiu.. as putea sa caut, dar mi-e lene..

Mes amis, mes amours, mes emmerdes…

Comentarii
  1. Alexandru'` spune:

    Cam esti nebuna. Trateaza-te! :D Ma, tu cam ai timp liber de ajungi sa-tzi dai seama ca esti nebuna :)

  2. Alexandra spune:

    Sar-na :-D Stiu ca sunt, e deja dovedit.. nu as fi rezistat in diverse comunitati daca as fi fost intreaga, deci.. nu-mi spui nimic nou. Dar e o placere de fiecare data cand aud asta.
    Pup u

Lasă un răspuns

