damaged

Posted: Septembrie 17, 2006 in Aberatii

Inca sunt intreaga, desi „intreaga” e un pic cam mult spus despre persoana mea, dar e AMV-ul ce-l ascult si-mi place.. as simple as that.

E sambata, e tarziu, e Feria, e galagie, nu e nimic la teve, nu e nimic de facut in afara de frecat menta aiurea pe net. Langa o cana cu lapte cu cacao.

Imi place sa iau cana cu ambele maini, sa simt cat e de fierbinte si sa sorb incet laptele dulce pe care mereu il nimeresc bine, fara sa am masura pentru zahar sau cacao.. tin lingurita cu degetul mare, sa nu-mi intre in ochi si nu o scot din cana.. Imi apropii buzele de buza fierbinte a canii si parca as saruta cana.. si daca nu e prima gura, culeg cu varful limbii picatura ce sta sa se prelinga. Fiecare gura de lapte e delicioasa si o savurez pana la ultima picatura.. incerc sa nu am mustati, si-mi ling buzele ca o pisica.. mai ramane sa ma frec pe la ochi, ca aia mici si somnorosi, si sa torc.. si sunt ca o matza ceva mai mare.. un fel de Garfield..

Inainte sa plec de acasa, de un an sau doi, nu mai puteam bea lapte.. stomacul meu protesta.. culmea, nu de la lapte cu cacao, sau lapte cu orez, cu fidea.. nu, doar lapte, simplu, care cald era foarte bun cu biscuitii facuti de mama. De cand sunt aici, laptele, degresat.. deposedat de tot ce avea el mai bun, nu ma mai deranjeaza, numai ca nu are nici un gust.. asa ca doar cu cereale merge, sau cu cacao.

Si de data asta laptele a avut gust de diferite mirodenii ce se afla prin dulapul meu.. oh well, o sa indur asta pana cand o sa se termine.. Uneori, cand nu aveam dulciuri, o cana, doua, trei linguri de lapte, zahar si cacao din belsug si iesea ceva bun..

Meh.. noapte buna!

Comentarii
  1. Ritualul laptelui cu cacao, sau cacao cu lapte … Imi aminteste si asta de copilarie, cand imi facea mama de dimineata, si aveam smantana deasupra laptelui, si avea cacao in ea :) Apropos, mersi de comment ;)

  2. Alexandra spune:

    Nu-mi placea smantana aia.. era câh..
    Si palcerea a fost de partea mea..

  3. Intrebare insa, cum ai aflat de blogu’ meu ?

  4. Alexandra spune:

    De pe blogul lui 7 :D simplu..

  5. Kid spune:

    Ti-am promis ca n-am sa uit de blog-ul asta si am sa mai arunc din cand in cand cate o privire pe aici. Iata ca am redescoperit link-ul in coada listei mele de Bookmarks, asteptand frumos sa ma tin de promisiuni.
    Ar fi…derutant sa postez la fiecare din entry-urile citite aici, asa ca zic direct ca iubesc ce scrii, iti iubesc amintirile…

    Ploua…si se opreste…si ploua din nou. A venit toamna…mai departe stii si tu.

Lasă un răspuns

