Doar asa..

Posted: Septembrie 23, 2006 in Ganduri

De ce iubim barbatii? Daca stim de ce iubim femeile – da, iubesc si eu femeile, in felul meu- sa vedem si de ce iubim barbatii.

Pentru ca sunt copii. Rasfatati, dar sunt copii adorabili, care rad din inima si se joaca, ei ne iau – pe noi, femeile- pe sus, ne iau in brate, ne gadila, ne saruta unde gadila, se joaca pe pielea noastra, se uita admirativi la parul nostru lung si se pierd in ochii nostri.

Pentru ca stiu sa planga. Cu demnitate. Femeile -unele- plang zgomotos, cu sughituri si au niste ochi rosii, umflati dupa ce termina.. barbatii, nu, ei plang, cuminti, eventual sa nu ii vada nimeni si cand revin, au doar un nas usor zgomotos si ochii un pic mai umezi decat de obicei, rosii, ca dupa o noapte nedormita. Si-atat.

Pentru ca rosesc. Si sunt adorabili! Dar sa nu ii spui unui barbat ca a rosit, o sa nege in timp ce roseste si mai tare. Au si eu slabiciunile lor..

Pentru ca sunt maturi. Cand trebuie. Poate lumea mea e mica, dar majoritatea barbatilor pe care ii cunosc sunt mai maturi decat femeile, de aceeasi varsta. Sunt maturi si stiu sa fie foarte seriosi, nu dispera cand au o problema, stau calmi, nu se crizeaza…

Pentru ca nu se plang. Ei nu dom’le, ei nu se plang cum fac femeile – in categoria asta intru si eu- asteptand un umar pe care sa planga si sa-si stearga nasul. Nu. Ei expun calm faptele, chiar daca sunt in cel mai mare rahat posibil, ei sunt calmi si eventual intreaba daca ai vreo idee.

Pentru ca fac pe durii. Desi daca sapi un pic, vezi ca sunt destul de moi.. dar nu o arata decat cand sunt in siguranta. Si atunci daca iti bati joc de ce ai gasit, te scuipa afara, ca o scoica, ce scuipa afara apa cand apesi pe ea.. Si la fel ca o scoica, daca fortezi intrarea, strici balamalele.

Pentru ca scriu frumos. Da, si femeile scriu frumos si una din scriitoarele mele preferate e femeie, dar dintre toti autorii, iubesc un barbat. Si fara sa fie scriitori renumiti, scriu frumos.. pun suflet fara sa se smiorcaie, amuza fara sa zambeasca, pentru ca ar strica gluma.. Mai sunt si modesti in plus..

Pentru ca dimineata sunt morocanosi. Chiar si un pic, tot sunt.. sa aprinzi lumina cand ei inca dorm, strang din ochi, ca o pisica si stramba din nasuc.. Le trece cu un pupic, doi, trei.. zece, acolo, cat sa stai deasupra lor, facand lumina mai slaba.

Pentru ca mananca si nu critica. Prea sarat, prea dulce, prea acru.. nu comenteaza -cel putin la inceput, dup-aia se obisnuiesc ca tu iti tot critici mancarea si incep si ei- ci mananca, cuminti, eventual lasa un pic in farfurie pentru ca „nu mai pot” dar te asigura ca „a fost bun!”

Pentru ca nu stiu sa minta. Cel putin cand iubesc, habar nu au sa minta. In special cand e vorba de surprize.. ca alte minciuni nu am verificat. Si sunt adorabili cand incep sa rada pe sub mustati daca ai ghicit ce pregatesc.. si nu mai sunt in stare sa infirme.

Pentru ca raman mereu copii. Stiu, am mai zis asta. Dar e ce iubesc eu.. si nu pentru ca sunt pedofila.. sunt doar indragostita.. Si ca aia mici, ei dorm linistiti, e o adevarata placere sa ii urmaresti cum dorm si cum te trag in bratele lor, prin somn. Tot ca aia mici sunt dezordonati si imprastiati si se lauda ca ei isi gasesc lucrurile mereu, dar pe tine te intreaba unde e… si tu gasesti.. Le place sa se joace si trebuie sa te uiti urat la ei -nu ca ar merge- ca sa nu dea iama in dulciuri inainte de cina.. Le dai peste degete cand ataca prajiturile si ei tot nu se invata minte, revin si te saruta cat fura iar din prajitura.. ca e bun..

Si mai iubesc barbatii pentru ca sunt mereu acolo cand ai nevoie de ei. Pentru ca noi suntem sexul slab si avem nevoie de o mana de ajutor, oricat de barbate am fi. Si oricat ne-am plange de ei.. tot ii iubim. Evident, nu sunt toti asa, nu suntem toate asa. Dar unii/unele sunt asa si asta conteaza.. ca suntem.

Te iubesc, stii?

Comentarii
  1. Wardog 1 spune:

    Hmph, are we now? Cam vesela viziunea ta asupra noastra…

  2. Alexandra spune:

    Chiar daca mi-am luat-o peste ochi de cateva ori.. tot iubesc :) Si sunt indragostita, asa ca ma scuzi daca viziunea mea e mai roz asa..

  3. Alexandru'` spune:

    Si, daca stii sa pretuiesti, te trateaza ca pe o perla; asta vis-a-vis de scoica. (Pfoai ce-am ginit-o p-asta). Tu ar trebui sa stai de vorba cu vreo cateva misandre, sa va luatzi de ciuf, iar eu sa filmez. ki ki ki :D

  4. Alexandra spune:

    Uai ce le stii tu ca un om mare :D
    ce e aia misandre? si nu ai avea ce filma, iti zic eu, oricine ar fi, bat de-i suna apa in cap si rapid! asa.. nush sa raspund frumos :P

  5. charon spune:

    :) mi-ai placut azi.

  6. Alex spune:

    nush cum de am ajuns aici… cautam ceva pe google… ideea e ca sunteti cu totii copii… as fi curios sa va aud parerile nu in 10 ci in 5 ani…

Lasă un răspuns

