Tomnatica…

Posted: Octombrie 3, 2006 in Ganduri

„No love left in me,
no eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come so
I’ll be forever yours”

Nu stiu ce sa ii spun unei persoane care tocmai a fost parasita.. imi lipsesc cuvintele.. cum sa ii spun ca va fi bine, ca o sa ii treaca? Nu am cum. Stiu ca nu e asa, stiu ca doare ca dracu si ca te simti singur.. dar daca esti lasat asa, nu se stie cat de jos ajungi.. Uneori simt ca nu sunt o prietena destul de buna, uneori imi lipsesc cuvintele si mi-ar fi asa de usor sa pot lua in brate si sa se rezolve, macar pe moment.. sa nu mai doara, un minut, in bratele mele.. ar putea sa fie un pic mai bine, un pic, mic mic de tot.. nu o sa mai doara.. am mereu un umar pe care se poate plange, dar e un pic cam departe si nu stiu cat de.. real e umarul meu virtual..

In alta ordine de idei.. caut in continuare si nu gasesc.
iarna

Si intr-o alta ordine de idei, vine toamna.. imi ard obrajii.. Am iesit azi de doua ori, adica destul pentru o saptamana si batea vantul.. si poate de-aia.. Imi place cand imi ard obrajii.. dar ma face sa ma simt ciudat, ca atunci cand am febra si nu-s in apele mele.. Nu ca acum as fi..

Vine toamna si ploua de cateva zile.. ploua macar cate un pic in fiecare zi.. dimineata e atat de intuneric cand ma trezesc.. nici nu-mi vine sa ma ridic din pat.. si se lasa frig.. am nasul si picioarele inghetate.. si pana ma ridic sa ma imbrac, sa ma asez la calculator tremur un pic.. un pic mai mult.. Podeaua e rece si neplacuta.. Nu vreau inca o iarna aici..

Nu o sa cer o iarna unde ninge, dar undeva unde nu e atat de rece, inauntru, desi caloriferele merg.. undeva unde pot vedea de la geamul meu luminile de Craciun.. undeva unde… unde imi aminteste de casa.

O sa-mi lipseasca zapada mereu.. dar pe anul asta am niste poze promise.. asta o sa ajute, stiu eu.. anul asta o sa fie mai bine, o sa fie mai frumos, poate chiar o sa am niste crengute de brad.

E toamna.. imi ard obrajii.. parca ma doare capul.. am picioarele inghetate si e afara e intuneric.. si ma simt un pic inutila.

Comentarii
  1. Andrei spune:

    Hehe, ai ganduri frumoase scrise pe aici.
    Cine ti-a promis poze cu iarna incat sa ai atata incredere???

  2. Alexandra spune:

    Multumesc :)
    Cineva special.. altfel.. cum sa am incredere?

  3. Alexanru` spune:

    A venit toamna si-am racit :(. Deh…daca nu-s atent si umblu brambura…

  4. Alexandra spune:

    Daca nu are cine sa aibe grija de tine.. daca nu are cine sa te certe ca nu te imbraci… vezi?
    hug.. lasa ca o sa treaca

  5. mihai spune:

    Cand sufletul plange vorbele ajung greu la el, timpul si uitarea -l oblojesc…

  6. Alexandra spune:

    Heh.. time will tell :) it always does..

  7. mihai spune:

    ai facut o treaba faina pe aici , dar te-ai inhamat la o munca de Sisif

  8. Alexandra spune:

    Multumesc :)
    Munca nu ma sperie niciodata.. abia mai fac si eu ceva miscare..

Lasă un răspuns

