Dor

Posted: Octombrie 9, 2006 in Ganduri

E ciudat dorul asta.. care se pare ca nu e cuvant asa unic, mai exista si in portugheaza, or so. Dar nu asta e important. 

Important e ca mi-e dor si nu pot explica.. De ce imi lipseste cineva ? Nu ma declaram eu aia antisociala care nu vrea pe nimeni langa ea si care nu iese din casa pentru ca timp de 3 ani i s-a urat sa incerce sa intre in contact cu lumi diverse ( adica no, asteptam sa intre lumea in contact cu mine..) ? Acum mi-e sila sa mai ies din casa.. poate si pentru cape bucatica mea de cer se vad nori cam multi si am intrat destul la apa ca sa-mi permit sa intru si mai mult.. 

Plus ca daca ies ( si nu e pentru cumparaturi) e pentru poze si nu cred ca aparatului ii place apa.. macar sa astept sa il fi platit cu totul inainte sa vad daca e impermeabil au ba..

Dar mi-i dor.. tu me manques, I miss you. Adica tot dracu’ ala.. nu esti aici! Nu-mi sta in fire sa ma lamentez ( ha! good joke!) asa ca ma intorc la cana mea de lapte cu cacao, facut cu lapte praf, ceea ce nu o sa se intample iar.

Laptele praf nu e ca cel pe care il avea mamaie intr-o punga mare si din care luam, cu varu-miu, bulgari si mancam pe ascuns.. Nu, nu.. e granulat si e naspa in combinatie cu cacao.. Nu am de gand sa repet experienta.. se pare ca si asta o sa il mananc gol, doar ca fiind granulat, nu o sa ma mai pot ineca si nu o sa fiu alba pe botic.. si pe nas si pe maini si pe haine… si pe peste tot, ca deh, eu cand fac ceva, o fac competent. Asa, sa fie mandra mama..

Poate ca o sa plec in curand.. ” .. pour qu’elle puisse faire des photos”. Eh, nu doar asta, desi nu mi-ar strica o locatie noua… am peste 870 de poze, se pare, facute pe aici si mi se par destule.. avand in vedere ca am tinut doar ce mi s-a parut acceptabil.. si ca orasul e mic.. Eh, poate o sa gasesc ce fotografia doar cand o sa fiu departe de aici.. si o sa revin ca turista ahtiata dupa ce e nou. Sau poate nu.

Dar mi-e dor..  

Comentarii
  1. Alexanru` spune:

    Mi-e dor
    De ranile ce dor
    De varza cu cotor
    De buba la picior

    ki ki ki :)

  2. Alexandra spune:

    Ete la el, ma ia in versuri, peste picior :P
    :*

Lasă un răspuns

