eh…

Posted: Octombrie 9, 2006 in Ganduri

Am prosop de baie cu ursuleti si pestisori, mestec guma mentolata prea des, imi plac dulciurile, rontai morcovii ca un iepure, fur din cartofii cruzi curatati si taiati, plang de dor sau de nervi, lungesc „nu”-urile si ma mâtzâi cateodata, tin degetul in gura cand ma lovesc si strig „auhuuuuu” cand.. ma lovesc, sunt o catastrofa naturala si nu am de gand sa ma schimb, incerc sa fac surprize si afisez un zambet cat toate zilele cand reusesc, soptesc la telefon si imi vine sa ma pisicesc cand spun ca-mi e dor.. Mananc lapte praf direct din cutie si dau pe jos sau pe mine.. imi place laptele cu cacao si zambesc frumos la reclama Miel Pops, iert poate prea des si tac prea rar, in momente nepotrivite.
…mica…

Comentarii
  1. Alexandra spune:

    Sar-na, stiu :D si sunt foarte mandra de asta, iti dai seama..

Lasă un răspuns

