Dorinta

Posted: Octombrie 19, 2006 in Ganduri

As vrea o fereastra cu vedere spre cer, si un bec undeva in departare, cat sa vad cum se izbesc picaturile de geam si sa stau ghemuita.. langa geam/pe scaun/in fotoliu/in pat/pe jos.. oriunde.. sa ascult un pic din muzica Bladutului, sa aud corzile chitarii scartaind si sa aud cum zambeste cand nimereste cate-o nota mai falsa. As vrea sa il impart pe Bladutu si cu altii.. doar ca nu ar fi corect.. el sigur nu stie ca eu.. tocmai eu, il ascult.. daramite altii..
Dar as vrea o fereastra larga.. de la care sa pot vedea cerul, si sa-mi lipesc fruntea de sticla rece, si sa aburesc reflexia mea, sa desenez cu degetul o fata ce zambeste, sa vad cum dispare, incet incet..
” …sa te sarut e un omor”
Asta ar zice Bladutu in castile mele pretentioase si mofturoase, cat as asculta cu ochii caderea picaturilor si as incerca sa le urmaresc de sus.. cum cad, la fel ca si cu fulgii si niciodata sa nu reusesc..
Si obrajii mei mi s-ar parea mai fierbinti ca niciodata atingandu-i cu varfurile degetelor inghetate si voi sti ca acasa.. acasa o sa vina iarna.. Ca in fiecare dimineata miroase a iarna si a fum, si-a frunze uscate.

As vrea fereastra ca la bunica in veranda, sa dau perdeaua la o parte, sa vad in drum, sa ma ascund repede cand trece careva, ca sa nu se holbeze la mine.. si sa inchid ochii, sa ma lipesc cu spatele de tocul usii, ascultand apa zgomotoasa, si portita ce se deschide fara zgomot, ca de fiecare data cand ploua.. Sa imi amintesc de toate scrumierele de lut pe care le faceam si trebuia sa le protejez de ploaie, sa oftez cand le vad cum se crapa..

As vrea uneori sa fiu acasa, sa stiu ca e totul bine.. sa nu mint..

„Poate daca ploaia s-ar opri
Si din cer n-or sa mai cada lacrimi
Stelele ar rasari
Tu ai veni”

Parca asa e.. mi-e prea lene sa caut versurile

curcubeu

„Ploua incet incet
Ploua si mi-este dor…”

Comentarii
  1. Alexandru` spune:

    Poai na, amu ce sa-i faci…efectul domino…

  2. Alexandra spune:

    Sper atunci ca eu sa nu cad..

Lasă un răspuns

