Love me in black

Posted: Octombrie 23, 2006 in Aberatii


Prima amintire legata de ceva negru, trebuie sa fie bluza de la mama; lucrata de ea, un pic largita jos, cu maneci carora li se ducea firul prea des, cu un guler asa cum imi place si cu un cerb rosu pe piept.
„Îi rup gâtu’ lu’ ãla pe care-l vãd cu bluza aia pentru cã asta purta mã-ta când ne-am cunoscut”
Asta a fost reactia lui tata cand a aflat ca mi-a disparut bluza, de afara.. de sub geam.. Ce furios era.. Eu eram trista, chiar imi placea, era preferata mea si.. era neagra.

Culoarea mea preferata a fost mult timp albastru, pentru ca ii placea prietenei mele, initial.. dup-aia nu stiu, poate a ajuns sa-mi placa fara sa fiu influentata. E una din culorile ce-mi plac mult, dar acum am redus preferintele la una.. la negru.
„cei care poarta negru nu vor sa fie remarcati” sau asa ceva..
That must be it..
Nu-mi plac culorile in general, imi deranjeaza retina.. parca urla la mine..
Mie cica mi se potriveste verdele.. o fi.. doar ca trebuie sa-mi si placa..
Nu, culorile imi plac doar in fotografie, clare, bine definite si.. atat.

Imi place doar verdele din ochii mei, rosul din reflexele parului.. albastrul unor ochi, galbenul inchis al galbenusurilor..

Culorile nu-s asa rele pana la urma..

_______________

Mi-am luat ceai negru amestecat cu petale de trandafir… rosu si negru.. trebuie sa fie o combinatie delicioasa..

Comentarii
  1. Andy spune:

    si cica albastrul este culoarea oamenilor depresivi ..

    unii judeca alte persoane dupa culorile hainelor. mi se pare o prostie. Daca mie imi place negru, albastru inchis sau griul, inseamna ca-s sinucigas ?

  2. Alexandra spune:

    E ridicol sa judeci dupa culoarea hainelor.. hai sa judecam lumea dupa culoarea ochilor la o adica..
    Eh.. humans

  3. de_ce spune:

    citez din fido-dido „Haina face pe om, asa ca nu umbla pe strada dezbracat” :)) fiecarui om ii sta bine intr-o culoare, deci ne dam unsor seama de e unii se imbraca in albastru, roz, alte culori si altii in nergu :P

Lasă un răspuns

