once upon a time

Posted: Noiembrie 8, 2006 in Ganduri

„Dancing bears,
Painted wings,
Things I almost remember,
And a song someone sings
Once upon a December.”

Da, cam stiu ca vine decembrie.. mereu am fost indragostita in decembrie, stii? Nu ma indragostesc primavara, ci iarna.. mi se pare mult mai romantica. Poate doar mi se pare.. Ce-mi place mult sunt ninsorile si chiar vantul, asa reusesc sa capat si eu nitica culoare, in obraji.. urechile mi-s acoperite mereu de par, asa ca nu se vede cat de rosii sunt. Venind de afara, inghetata, ma ia cu un pic de moleseala, dand de caldura, dar nu e doar asta.. e un sentiment placut, atat.

Someone holds me safe and warm.
Horses prance through a silver storm.
Figures dancing gracefully
Across my memory…

In fiecare iarna.. aici.. mi se face dor, ma apuca un dor iremediabil de toti si toate.. si imi dau seama, iar, de ce imi lipseste asa de mult casa. Si nu doar de dragul traditiilor, vreau sa fiu acasa de Craciun, pentru ca am crescut si nimic nu mai e la fel.. chiar daca ma reped in bomboanele de pom inainte sa le agat „inaintea sa puneti gloabele si dupa ce pun instalatia”.. chiar daca e zapada, chiar daca sunt colindatori.. chiar daca sunt atatea. Am crescut, nu mai e nimic la fel..

Far away, long ago,
Glowing dim as an ember,
Things my heart
Used to know,
Things it yearns to remember…

bof

Acum multi ani „stiam” ca daca ninge, o sa il vad.. si speram, in fiecare seara, sa fie cerul rosu, si sa ninga.. Dar nu mereu ninge daca e cerul rosu, e doar frumos.. si chiar daca ningea, nu il vedeam, nici macar trecand pe strada, undeva mult prea departe ca sa ma vada.. Stateam langa geam, inghetand, sperand.. copil mic si prost.. bine ca mi-a trecut.. de el, ca restul nu stiu. Acum si mai multi ani detestam sa port caciula si o bagam repede in ghiozdan, stiind ca nu o sa ma vada mama si parul o sa mi se increteasca un pic din cauza ninsorii.. Nu m-a vazut, dar a aflat si-a iesit la fel de urat.. Detest babele.

And a song
Someone sings
Once upon a December

Decembrie e frumos.. rece, dar frumos. Si-o sa fie si mai bine anul asta, mai bine decat pana acum.. am mai si crescut.. stiu sa-mi ascund mai bine ochii rosii, umezi, pentru ca.. nu am motive.

Lasă un răspuns

