nush..

Posted: Decembrie 4, 2006 in Ganduri

    bobo

… iesind de pe straduta aia, am uitat sa respir timp de doua secunde si am intins gatul, discreta, incercand sa nu deranjez pe nimeni de acolo, si sperand sa gasesc, la fel ca in fiecare an.. casutele. Poate e o obsesie, dar e singurul lucru ce ma face sa simt iarna pe aici. Iar faptul ca intarzie, spre deosebire de luminile ce deja stau aprinse, sau brazii impodobiti fara gust.. poate face sa se simta iarna si mai mult.
In parcul Esplanadei au aparut deja casute « ai vazut ca au aparut ? » m-a intrebat aseara cand mergeam spre gara.. Da, am vazut, dar nu imi plac.. nu sunt la fel, nu sunt impodobite cu vatelina si crengi de brad.. au doar luminite stridente ce clipacesc des si enervant. Langa el e tarcul brazilor.. deja.. cine e nebun sa ia brad deja ? Si care mai e farmecul ?
Bradul il lua cu o saptamana, maxim, inainte de Craciun.. il tinea pe balcon sa avem ce injura cand cautam scule in cutiile lui, sau muraturi.. sau cand mama mergea sa ude craciunica.. atunci incepea si aia sa infloreasca si mama aparea mandra, cu un zambet cat toate zilele « mi-a inflorit craciunica ! » doar ea se ocupa de flori.. ne mai ruga sa le udam din cand in cand.. dar atat.. ea stie care cum e.. ce ii trebuie..
Bineinteles ca ofertele de Craciun au aparut de acum doua saptamani, oferte peste oferte, reduceri senzationale, once in a lifetime si alte aberatii de genul. Da, marketing.. el e de vina ca distruge toata atmosfera de Craciun, nu ? Heh.. si mai crestem si noi..

Nu cred ca o sa apara inainte sa plec eu.. si poate nici luminile nu o sa le aprinda pe peste tot.. pe Amiral Courbet erau aprinse aseara.. dar ii promisesem ca nu o sa stau mult, ca nu o sa ma opresc pentru poze, asa ca am fost cuminte.. aproximativ…

Maine primesc cutiile.. oare o sa reusesc sa pun totul inauntru ? maine adica.. sa termin maine cu tot ce am de pus.. am destule carti de pus si dup-aia hainele.. prostiile mele sunt deja in cutii, ca nu am avut unde altundeva le etala.. si mai am papitoii.. aia nu au nevoie de cutii.. le trece.. sper eu..
Inca doua saptamani.. mi-a si dat voie sa ii stresez.. pana la 10 seara.. eh, nu are nici un farmec la ora aia, dar pot incerca.. a inceput sa rada cand a vazut cat de incantata eram..

Ah, da, am Candy Canes.. cu gust de chimicale si pline de coloranti.. aveam limba si buzele albastre aseara.. ce mai conteaza ? sunt candy canes si e de ajuns..

E iarna si miroase a fum, a frig, a ceata, a zapada.. miroase a iarna. Dar.. nu aici.

Comentarii
  1. de_ce spune:

    si pe mine ma supara astia care vor sa strice traditia de craciun, uf

Lasă un răspuns

