mini

Posted: Decembrie 16, 2006 in Aberatii

Pain, without love
Pain, I can’t get enough
Pain, I like it rough
‘Cause I’d rather feel pain than nothing at all

Am casti noi. Ma obsedeaza melodia asta. E frig. Ploua marunt. Am venit de la cinema. Un copil prost (crescut) a aruncat cu o hartie cand eram acolo. Pe strada o gagica a „pus bine” niste reviste, in spatele unui burlan. Azi m-am simtit mai rau decat daca mi-ar fi facut morala. Sunt inconstienta. Si platesc.

Zambesc fals si am chef de plans. Ploua marunt. Nici nu m-am grabit, iesind din magazin, am facut ochii mici, sa nu-mi intre picaturi in ochi.. Ma gandeam ca nu am de ce fugi de ploaie. Pieptanata nu prea sunt. Machiata.. probabil si o pustoaica de vreo zece ani poate avea mai mult machiaj decat mine. I kinda hate make-up. A trecut timpul greu.. cat asteptam sa apara ceilalti, cat asteptam sa vina pizza.. cat asteptam sa vina inghetata si cat asteptam nota.. evident. Nici nu am avut chef de vorba. Ce sa ii zic, in plus? Si in vara m-am nimerit in fata ei si am uitat ce imi zisese atunci. Bah, a trecut, ne mai vedem la anu’ poate.

au

Sunt un pic apatica..
„I like it rough” oricat de kinky ar suna.. probabil ca asa e.. sunt un pic masochista si de-asta as vrea sa fiu si lasa in pace cand mi s-au inecat vapoarele, sa le privesc alunecand spre fund, incet.. imi revin eu.. Eh, stiu ca cer cam multe. Iti pasa.
Cred ca totusi prefer:

I’ve got a friend who comes to tea
And no one else can see but me
He came today, but had to go
To visit you
You’ll never know

Lasă un răspuns

