Drops

Posted: Decembrie 18, 2006 in Ganduri

Q: de ce dracu’ am pus titlu „mini” la postul precedent? sa mor daca stiu de unde mi-o venit ideea.. sunt dusa

Iarna acasa, inseamna in mod inevitabil, vin fiert. Vin de la bunica, acru, rozuliu, fiert de mama intr-o oala alba, cu dungi albastre, cu zahar si scortisoara. Si iese cel mai bun vin fiert din lume. Incercasem anul trecut, sau acum 3 ani, vin fiert in For Sale.. si era bun, doar ca au folosit scortisoara pudra si-a ramas naspa la urma.. Deci indubitabil, cel mai bun vin fiert e cel facut de mama. Mama mea.
Nu sunt fana a alcoolului, de nici o culoare, dar nu refuz niciodata o cana de vin fiert, chit ca ma ameteste.. riscurile meseriei. Nu stiu ce-mi place asa de mult.. si de ce incerc in fiecare an, disperata, doar in preajma Craciunului, sa gasesc un vin ca lumea, si sa il nimeresc destul de bun.. Asta a cam fost a doua incercare si in afara de mirosul de dentist ce iesea din cana, a fost destul de bun.. s-a racit cam repede..

M-a ametit deja.. nu-mi face placere senzatia si de-asta stiu ca nu o sa ma imbat niciodata, poate doar sa raman fara motive de stat cu picioarele pe pamant. Nu pot nici sa beau o bere sa ametesc un pic si devin usor sictirita…

In fine.. vroiam sa spun despre Craciunurile mele acasa, dar nu cred ca ar iesi ceva ca lumea, o sa am senzatia ca ma repet.. Poate mai incolo.. sau poate nu.

Peste doua zile plec in Paris si mai revin la anu’. Cred ca e ceva in neregula cu mine, ma incanta un pic cam mult ideea ca o sa am noi locuri de fotografiat si ca o sa vad totul ca material de fotografii.. abia astept, intr-un fel.. Un drum trebuie sa fac la Trocadero.. dup-aia vreau Montparnasse.. ramane de vazut cum e cu timpul.. amandoua sunt obligatorii.. prima pentru ca se incheie expozitia pe 5 ianuarie si a doua, pentru lumini.. obsedata..

Am bomboane de pom.. si tartacute si suporturi de lumanari din onix.. si bluza albastra si bomboane.. nush cum le zice. A venit mosul devreme anul asta.. la fel cum devreme am primit cadou de ziua mea.. ce conteaza?

Azi aberez si plutesc asemeni unui navigator in gaz de mélange, in aburi de vin fiert. Si incerc sa mai fiu si abstracta.. Good one..

Lasă un răspuns

