pas envie

Posted: Decembrie 20, 2006 in Aberatii

Trebuie sa-mi fac bagajele, sa verific de zece ori, sa nu uit nimic, si in loc de asta, fac poze la coji de mandarine, citesc blog-uri, caut muzici.. orice dar nu fac ce trebuie.. Way to go!

Ufff nu-mi place. Nici nu as vrea sa plec, trei ore de tren.. mi-e sila. Nu am nici un chef..

„Intr-o nu stiu care seara
Intr-o nu stiu care vara
Intr-un nu stiu care sat

Sub un nu stiu care pat
Sub un nu stiu care pat

Mititel cat un cercel
Sta pitit un soricel
Tremurand bietul de el
Fiindc-aflase dintr-o carte

Fiindc-aflase dintr-o carte

Intr-o nu stiu care seara
Intr-o nu stiu care vara
Intr-un nu stiu care sat
Sub un nu stiu care pat

Nici prea mare dar nici mica
Sta pitita o pisica
Tremurand si ea de frica
Fiindc-aflase dintr-o carte
Fiindc-aflase dintr-o carte

Intr-o nu stiu care seara
Intr-o nu stiu care vara
Intr-un nu stiu care sat
Sub un nu stiu care pat

Terminand de ros un os
Sade-un caine zdrenturos
Tremurand si el fricos
Fiindc-aflase dintr-o carte
Fiindc-aflase dintr-o carte

Intr-o nu stiu care seara
Intr-o nu stiu care vara
Intr-un nu stiu care sat
Sub un nu stiu care pat

Fara vreun dinte ros
Sade-un lup foarte nervos
Tremurand si el vartos
Fiindc-aflase dintr-o carte
Fiindc-aflase dintr-o carte

Intr-o nu stiu care seara
Intr-o nu stiu care vara
Intr-un nu stiu care sat
Sub un nu stiu care pat

Cu piedica pustii trasa
Sade o vanatoreasa

Tremurand cu tot cu casa
Fiindc-aflase dintr-o carte
Fiindc-aflase dintr-o carte

Intr-o nu stiu care seara
Intr-o nu stiu care vara
Intr-un nu stiu care sat
Sub un nu stiu care pat

Mititel cat un cercel
Sta pitit un soricel… ” ( Rosu si Negru „Pseudofabula” )
( N-am copiat versurile, am ascultat cuminte melodia ^_^)

Comentarii
  1. Dea spune:

    Nice Site!!! (p)a

  2. Marius Bratu spune:

    Imi place la nebunie melodia pt care tu ai postat versurile, numai ca din pacate nu o gasesc nicicum pe net. Ma gandeam ca poate o ai tu si esti binevoitoare sa mio trimiti si mie:D
    thx

  3. Vicci spune:

    Rosu si negru – Pseudofabula … sau Gil Dobrica, si eu cautam de mult melodia, si iata ca am reusit sa o gasesc.

  4. Alexandra spune:

    Nu stiam ca si Gil Dobrica e responsabil :)

  5. Ana spune:

    Super frumos,

    Imi place ca acum putem gasi versurile acestea si pe internet!!!!

  6. phoebe spune:

    multumesc pt versuri

  7. beheader69 spune:

    super tare…blogroll?:>>

Lasă un răspuns

