Inca un pic

Posted: Decembrie 24, 2006 in Aberatii

Si gata.. cam gata cu anul asta, inca unul care a trecut, fara sa stiu unde.. doar ultima jumatate de an a avut un oarecare sens, o oarecare logica.. pana acum a fost haotic, in mare parte.

Vad ca e la moda sa urasti Craciunul si cam tot ce aduce, inseamna el.. asa ca, eu am decis sa iubesc Craciunul, la fel pana acum si sa nu ma enerveze comercializarea lui, sa fiu doar fericita ca vine mai devreme, sa fiu incantata de toate luminitele and stuff.

Cum ii spuneam, Champs Elysées e departe de a fi fascinant.. it’s all about size.. and prices. Dap, sunt un pic dezamagita, chiar si Bucuresti-ul imi pare mai interesant din punctul asta de vedere. Dar meh.. e Craciun. Imediat.

As vrea un pic de zapada. Si-un pic de miros de brad. Si-as mai vrea eu multe, dar nu sunt pretentioasa, maine, sau poimaine… p-acolo, o sa primesc un cadou frumos hehe.

Nu stiu care a fost cel mai frumos cadou de Craciun, toate au fost frumoase la vremea respectiva, in felul lor, din varii si diverse motive, dar cred ca am fost mai incantata de un razboi de tesut in miniatura, mai mult decat de orice.. Nu stiu de ce, insa.. Cred ca inca e acasa, cuminte in cutia lui de carton, prafuit. Sau poate l-au aruncat, nush..

Niciodata nu am avut dorinte exacte.. niciodata nu am stiut ce sa imi doresc, sau nu am putut cere ce vreau.. M-am multumit sa primesc si sa fiu incantata de ce am primit. Nu cred ca o sa cer ceva, vreodata, de altfel.. nu as vrea ca cineva sa faca un sacrificiu pentru mine, gestul conteaza.. si o palma sa fie, daca e cadou, din inima, ce mai conteaza? :)

Am totusi o dorinta.. materiala.. dar aua o sa incerc sa o realizez singura.. cand o sa fiu mare..

Lasă un răspuns

