kid..

Posted: Decembrie 26, 2006 in Ganduri

A fost acasa, a adus poze, vesti si amintiri. Zapada, brazi, fum, povesti.. a adus un pic din ce inseamna acasa. M-a facut sa ma simt ca acasa, desi sunt departe, desi nu am zapada.. desi nu am nimic din ce ar fi insemnat Craciunul acasa. Mai mult de atat nu puteam cere. Nimeni nu a facut asta pentru mine. Pana acum am ajuns la ei de una singura, cai am gasit mereu.. dar m-am descurcat singura sa ajung.. de data asta i-a adus la mine.. in pixeli.. dar i-a adus.

Poate ca nu am dreptul sa deprim pentru doua zile.. chiar daca sunt unice intr-un an.. mi-am primit cadourile pe anul asta si nu am dreptul sa ma plang. O sa treaca.. O zi.. nu o sa fiu singura.. nu in adevaratul sens al cuvantului. O noapte.. meh, o sa treaca si aia, chiar daca nu cu pompa.. chiar daca nu ca pana acum.. Ce conteaza? Cateva ore.. I’m a big girl.. and big girls don’t cry.

Am primit padada.
Mantzane.

I-a zis sa fotografieze brazii aia la care ma tot uit.. Si de fiecare data cand ma gandesc.. eh.. Ma stie foarte bine.. stie cat de dragi imi erau brazii, la fel ca muntii.. Bucegii, Carpatii, cu Piatra.

O sa ii arat cand o sa mergem pe acolo… si poate ca o sa mergem chiar prin padure, pe unde nu am indraznit sa merg.. sa facem padurea dintr-un cap in altul. si-o sa ne batem in poze.. in care are ochii mai buni.. Dar astea nu-s decat planuri pentru la vara, poate..

It’s good to have friends.

Multumesc.

Comentarii
  1. de_ce spune:

    :) ce atmosfera de iarna ai creat si cu tema noua (sau nu e chiar asa de noua, dar nu am trecut eu de mult?)

  2. Alexandra spune:

    E noua.. daca nu ma insel, e printre ultimele skin-uri..
    Imi place, se simte mai mult ca e iarna :)

  3. de_ce spune:

    pai daca nenorocitii de la meteo nu ne dau pi de.. ;))

  4. Alexandra spune:

    Macar de-ar depinde de aia de la meteo..
    P-aci nu prea ninge, din pacate.. Dau o fuga prin Alpi daca e lol

Lasă un răspuns

