respiro

Posted: Decembrie 31, 2006 in Ganduri

Il faut que tu respires, et ça c’est rien de le dire
Tu vas pas mourir de rire, et c’est pas rien de le dire
Il faut que tu respires, c’est demain que tout empire
Tu vas pas mourir de rire, et c’est pas rien de le dire ( Myckey 3D – „Respire” )

Nu-s tocmai in cea mai buna forma.. chef de scris as avea, dar idei, nema.. Sunt la un pas de a-mi scuipa plamanii, dar sunt fericita ca nu am febra.
Mi-e un pic frica de maine seara, dar am promis ca o sa incerc sa ma distrez, asa ca o sa incerc.. desi inconjurata de ceva oameni necunoscuti..

Cre’ ca ar trebui sa doara cand persoane la care tii, uita de ziua ta de nastere… heh, laifsacs at times.

Si incepe un an nou, yay.
Bah, am ceva sperante legate de anul asta, important e sa nu dezamagesc, sa invat si sa ajut cand si cat pot. Si poate asta ar fi tot..

Either way…
La multi ani!

Sa ne iubim si-n 2007.. si mai incolo

Comentarii
  1. Alexandru` spune:

    Eu te-am cautat pe ymsn, dar nu erai. Vroiam sa para asa…mai real, dar na. Daca tot n-apari pe ymsn sunt nevoit sa te pupacesc acilea :). Fii barbata, Zoicico, si nu te mai lasa prada neajunsurilor ca te papa , si nu ma refer la modul funny.

Lasă un răspuns

