touch

Posted: Ianuarie 5, 2007 in Aberatii

„My love, there’s so many ways I want to say I love you
Let me hold you in my arms forever more”
( „Lady” – Kenny Rogers)
Chiar daca vine in conflict cu ce ascult eu de fapt acum… Tant pis…

    Probabil ca retin mai multe chestii decat ar trebui, detalii absolut inutile, lucruri ce-mi revin in minte cand un alt detaliu imi atrage atentia si asa, trec de la un subiect la altul ce par ca nu au legatura.. Au, mereu, intr-un mod absurd, au.
Si de asta nu o sa uit..
De-asta „bleu” o sa ma faca sa zambesc, la fel ca „elf” si o sa vreau sa am laser, iar decembrie o sa urle din toti rarunchii, „stricken”, iar masinile rosii o sa imi displaca un pic mai putin..

    Singura data cand vara-mea si-a adus aminte de ziua mea, mi-a adus o bluza rosie, pe care am purtat-o pana mi-a ramas mult prea mica.. Noi dormeam si am auzit cand a batut in geam, dar trebuia sa stam cuminti in pat.. Nici nu stiu cum a ajuns bluza in posesia mea dup-aia..
Tot de ziua mea erau veniti niste prieteni de familie cu fetele lor si pe una am pocnit-o cu o portocala de plastic, in cap. Nimeni nu tine minte detaliul asta.. doar eu, si ma simt un pic vinovata de fiecare data cand ajung la cartonul cu jucarii. Astea nu-s chiar detalii insa..

    Heh, retin in general fetele si uneori se aduna atatea incat ma trezesc uitandu-ma la cineva, incercand sa-mi amintesc de unde sa il/o iau.. Cum a fost tipa cu multe pierce-uri, vazuta la MacDo si dup-aia pe strada in prelungirea primariei.. mi-am amintit pana la urma.. Ar mai fi nenea cu barba care sta si cerseste pe langa Monop.. si il mai vezi cu cate o tanti cu fusta scurta, machiata strident, tocuri mari deh, nu e greu sa te prinzi. Cam ca tanti de la McDo, in varsta de tot, dar machiata, mult si urat.. Si tot acolo e tipa in carucior, cu niste probleme la picioare.. pe care o intalnisem inital cand aveam o problema cu telefonul..
Mai e nenea cu mustata, par slinos, ce merge bizar si mi-e frica de el.. si bineinteles, nenea de la restaurant, care simt ca se holbeaza la mine cam des.
Unii imi amintesc de lumea de acasa.. si de acum o sa ma uit in metrou dupa tipa ce semana cu Bela.. pe care nu am vazut-o de un secol si ceva si ar fi foarte normal sa fie asa schimbata, dar totusi, sa semene cu Bela si sa ii placa pisicile ca cea pe care o avea intr-o geanta langa ea, cand veneam din Versailles. De ce sa nu fie Bela, pana la urma?

    Bineinteles ca Laura Ionita nu isi amintea cand s-a mutat vis-à-vis de mine, ca mi-a fost profa juma’ de an.. Si din fericire, nici martzafoiul nu si-a adus aminte ( la o adica, nici nu avea cum, se intamplase in urma cu 8-9 ani) ca l-am luat drept altcineva.. Si nici colegii de generala nu-si aduc aminte, sper, de posterul pe care l-am pierdut.. pentru a mia oara, nu l-am pastrat pentru mine!!

Am ramas placut surprinsa cand profa de latina, pe care am detestat-o, intalnind-o pe sora-mea, a intrebat de mine.. Bine, nici nu avem cel mai obisnuit nume de familie.. dar ea imi zicea Alexandra..
____________________________________________________
Venea cu parintii ei si cu alti adulti, inspre metrou, era micuta, la vreo 5-6 anisori.. imbracata in visiniu, dulce foc, cuminte si timida.. Nu mi-ar fi atras atentia mai mult decat un oricare alt copil daca nu se uita la mine. Chiar daca se ascundea in spatele picioarelor mamei, se uita iar in directia mea.. Cat timp ai ei au continuat sa mearga, s-a uitat inapoi.. si eu m-am uitat dupa ea.. pana a plecat metroul meu si am urmarit-o un pic din ochi.. si totul a durat doar 2 minute? heh.. kids.
Timpul isi pierde valoarea, se dilata pana la infinit si chiar daca sunt incapabil sa redau detaliile, am imaginile intiparite.. Noaptea de Craciun a avut o jumatate de ora magica..

    Sunt mirosuri, senzatii, imagini, detalii, ce ma duc inapoi cu multi ani, in locuri de care am uitat.. momente prafuite de timp.. De-asta sunt sigura ca nu o sa (te) uit.

Lasă un răspuns

