ete nuna!

Posted: Ianuarie 7, 2007 in Ganduri


Inca sunt socata de faptul ca eu chiar pot sa vad luna de unde stau, ca vad si stelele, desi sunt intr-un oras mult prea poluat.. si nu mai sunt nori. E senin si frig.. si-mi place la nebunie. Simt ca mi se face somn si poate ar trebui sa incerc sa dorm, dar simt ca tusea o sa ma inece iar, o sa ma chinuie, o sa ma faca sa blestem de sfinti si morti si vii si tot ce e posibil de blestemat, rasucindu-ma in pat, sperand ca o sa treaca.
Aseara am lasat obloanele deschise, desi nu am adormit uitandu-ma la cerul acoperit de nori rosii.. si nu lumina soarelui m-a trezit, erau la fel de multi nori si azi-dimineata.
Luna pare aproape vulgara, atat de aparenta, deschisa tuturor privirilor, goala.. That makes me a voyeur..
Am inceput sa ma atasez de orasul asta, de cladirile diferite de cele vazute pana acum, chiar si de vantul ce-mi biciuieste obrajii la iesirea din metrou, de ploaia ce cade marunt si stresant de cateva zile.. De rasariturile ce le vad prin geamul vecinilor si apusurile pentru care trebuie sa ma intind pe jumatate in afara geamului. Dupa doar cateva zile, am ajuns sa reneg orasul in care am petrecut 3 ani si ceva.. Bah, nu sunt fana a lui mistral, poet sau vant, a caldurilor prea mari, a accentului sudist sau a buticurilor ce urla „Provence”.. Imi place levantica.. aceeasi ca cea intalnita intr-una din cartile copilariei.. „La bunici” probabil.. Dar in sud, e abuzata: fotografii, felicitari, vederi, farfurii, desene, picturi, saculete, haine, betisoare parfumate.. toate cu levantica.. si desi e atat de des intalnita, la floraria de pe Rue Monnaie, buchetelul de levantica uscata costa 15.. doar..
Mi-e somn si mi-e frica sa ma intind, stiu ca voi atipi si cosmarul ce-mi bantuie zilele ma va trezi..
Noapte buna nonetheless.

Lasă un răspuns

