.

Posted: Ianuarie 14, 2007 in Ganduri

( poate oi incerca sa raman la look-ul asta.. )

Am sters doua posturi de zilele trecute.. nu-mi conveneau, asa ca am sters, e mai simplu asa.. macar aici.
Speram sa nu fie cer senin, sa nu trebuiasca sa inventez scuze ca nu stau pe scarile bucatariei sa scriu de acolo.. E un cer albicios, luminos.. poluat, adica.. si luminat de diversele lumini ale orasului.

Nu o sa imi lipseasca… Chiar daca am aproape totul pe langa mine, chiar daca tot ce-mi trebuie, stiu, chiar daca nu mai am cum sa ma ratacesc, chiar daca.. Nu o sa ii duc dorul, o sa plec uitandu-ma in urma, doar pentru a vedea cum descreste in ochii mei, la fel ca in toti anii astia.. I love my town only during winter.
Iarna care dureaza doar cat sunt sarbatorile, pentru ca fara zapada, nu simt ca e iarna, si fara luminite, nici atat.. ‘geaba e mistral, ‘geaba e frig.. frunzele raman destul de verzi, iarba la fel, palmierii nu mor, pot gasi chiar panselute..
Asta ma socase ajungand in Alés.. nu mi-a vazut sa cred cand am vazut, in februarie, panselute.. Dup-aia am vazut duzi ca fiind ornamentali.. frezii prin padure.. sanziene ce-si pierd mirosul si fragute gustoase. Nici de Alés nu mi-a fost dor.. nici macar o secunda, din clipa in care am plecat de acolo..

De Nîmes, poate.. mai incolo, cand o sa ma ramolesc.. pana atunci o sa profit de posibilitati practic inepuizabile.
Trebuie sa ma mobilizez zilele astea si sa fac ultimele fotografii.. vreau sa fac o vedere.. nu neaparat originala, dar facuta de mine.. Atat.

Ar trebui sa dorm, dar ma simt vinovata.. Nu am mai scris ca lumea de cand a plecat, desi am nevoie de liniste, intimitate, muzica mea, dispozitia necesara, ca sa scriu.. am avut totul, mai putin prezenta stresanta la doi metri de mine, la care sa marai, sa-mi arat coltii..
Peste o saptamana, o sa fie bine. Peste o saptamana o sa fim morti de oboseala. Peste o saptamana o sa fiu dincolo, si sper ca o sa fiu norocoasa. Altfel, o sa fiu ghinionista ( cata logica dom’le) si nu o sa fie frumos.

Stiam ca Brasovul o sa imi lipseasca.. mereu mi-a lipsit, mereu m-a fascinat. Acum imi lipseste. Si visele ma ingrijoreaza.. nu o sa uit, nu?

Just hold me..

Comentarii
  1. de_ce spune:

    din brasov esti? :) ce ture de distractie maxima am tras pe acolo :P

    PS: si zici ca le tot schimbi? mie-mi pare ca ti se potrivea tema de iarna :)

  2. Alexandra spune:

    Da, brasoveanca, teoretic, practic.. undeva pe langa…

    Merci.. imi placea aia, dar am zis ca a cam trecut iarna.. si de atunci am si pierdut minunatul meu font *sighs*

  3. de_ce spune:

    nu are importanta ca a trecut iarna, se potrivea cu tine, cumva :)

  4. Alexandra spune:

    Heh multumesc.. banuiesc ca asa o fi.. iernatica, si la fel de capricoarna ca si tine :)

  5. de_ce spune:

    aaaa, la multi ani? :)

  6. Alexandra spune:

    Chiar dinaintea ta :P
    Io am fost lenesa si un pic netless pe 1, ca altfel bagam destele pe blogul tau sa zic frumos La multi ani..

  7. Alexandru` spune:

    Ma, io cred ca tu te-ascunzi in cires. Nu-i inghesuiala?

  8. Alexandra spune:

    Nu.. au picat frunzele, am loc pe-o ramurica..

Lasă un răspuns

