Posted: Ianuarie 15, 2007 in Ganduri

Crying always felt stupid.. and it was never at the right time.. Well, except for funerals.. but it felt just as stupid, being watched by all those people, feeling their pity „poor thing, she lost her grandpa”.

Pentru ca am pierdut un joc de remy.. pentru ca un coleg facuse misto de numele meu ( ma intreb cine nu a facut vreodata misto).. pentru ca a ridicat vocea la mine.. pentru ca a dat in mine.. pentru ca era suparata pe mine.. pentru ca o facusem sa planga.. pff motive am gasit mereu o tona.. chiar si „asa” e un motiv bun.. Si cand nu am nici un motiv, e in mod sigur, exces de umiditate corporala..

I’m a crybaby.. still.. Nu e deloc frumos si e semn de slabiciune, plus ca imi da ocazia de a avea niste cearcane minunate si cine a zis ca ochii rosii nu sunt frumosi? Dar uneori e atat de simplu sa le las in pace sa curga.. pe obraji, pe nas, pe barbie.. ele, lacrimile..

Si de cele mai multe ori cand incerc sa par brava,ma intreaba ce am.. Si-atunci nu mai pot fi brava, nu pot spune ca nimic..

„Ce ai? esti trista ca pleaca… ”
„Nu…” un „nu” sugrumat pe care il cunoaste de 18 ani cel putin.. sau de cand am stiut sa mint frumos…
„Ei nu, nu mai ai mult si pishi ochii”
Si bineinteles ca in momentul ala lacrimile debordeaza.. „ce ma enervezi, nu puteai sa taci?”
„puteai sa zici ca da, si te lasam in pace.. mocu”
Ma ia in brate, ma intreaba daca am servetel si pleaca sa fumeze o tigara, sa ii treaca si lui umezeala..

Imi aduc aminte de prima data cand l-am vazut plangand.. de fapt vazusem doar urmele lacrimilor.. pe hartia din veranda.. Dup-aia am pierdut sirul.. Albastrul ochilor lui, care a devenit un pic cenusiu cu anii.. capata o stralucire ciudata cand e trist, face ochii mai mici si privirea ii e un pic fixa.. Nu evita privirea, asta m-a invatat ca nu e frumos, si nu o face, niciodata, sub nici un pretext. Doar e tata.

I’m a big big girl
In a big big world
It’s not a big big thing if you leave me
But I do do feel that
I do do will
miss you much
Miss you much…

Comentarii
  1. de_ce spune:

    eu stiu ca e bine sa plangi, te descarci de tot ce e mai urat si s-a prins scai de tine, asa scapi. ai plan si gata. rau e cand nu plangi

    PS: pe nota comica: aia care nu plang au prostul obicei de a sparge tot in cale :D iti zci din experienta proprie :))

  2. Alexandra spune:

    Heh.. sigur e bine, doar ca uneori tinde spre penibil.. sau doar eu tind..

    Eu sparg oricum :)) si mai ales, cand nu sunt nervoasa..

  3. de_ce spune:

    nimeni nu tinde spre penibil cand plange, pentru ca toata lumea a plans cel putin o data :)

  4. Alexandru` spune:

    eu…suntcalm! =)) Alexandra, cand apari prin Bucuresti dai un semn si mergem la o sedinta de calmare cu piniata.

  5. Alexandra spune:

    Fair enough, toti am plans o data, dar totusi.. cred ca exista momente cand as putea sa fiu mai decenta, mai adulta.. mai barbata..

    La cat agreez eu alcoolul :P si crezi ca o sa am nevoie sa ma calmez cand o sa te vad, sau ce? :P

Lasă un răspuns

