imprejurimi

Posted: Martie 2, 2007 in Ganduri


Asta, dintr-un motiv necunoscut mie, a ramas in drafts, oh well, better this way anyway.
On the other hand. Am schimbat iar tema, deh.. au aparut unele noi. Ce e naspa e ca nu se vad link-urile vietii.. Dar.. I got back my fonts :D Deci da, :D m-oi mai juca o vreme cu ele.. vad eu.

Miroase a primavara.. Ca primavara pe care o descopeream la mamaie, printre petice de zapada, flori de zarzan sau escapade in padure, unde gaseam mereu floarea Pastelui.
Nici nu mai stiu cum arata, dar atunci stiam, atunci aduceam acasa buchetele de flori timpurii. Fara a uita sa lasam intr-un paharel cateva si pentru mamaie.
Am renuntat de mult la coronitele de nasturasi, anul trecut ma intrebam chiar cum se fac.. cum reuseam inainte..
Miroase a cimbrisor, a caldura, a iarba proaspata, a frunze putrede, a ploaia ce m-a retinut azi-dimineata acasa, a parfumuri dulci…

Cred ca e primavara..

Norii sunt doar de forma.. albi, umflati, pomposi, lenesi.. sterg darele avioanelor cu reactie, ca un burete tabla, facand loc altor dare mai clare, mai crete.
La intrare parca mirosea a zahar ars si ma asteptam sa ma gasesc intr-o secunda pe langa magnolii din parcul (singurul, de altfel, ala din Centru Civic nu se pune) din Centru.
Avioanele deseneaza grile de X si 0 iar pescarusii castiga. In defavoarea porumbeilor, evident. Ei sunt prea ocupati sa infulece painea aruncata de copiii ce azi au iesit de la scoala mai devreme decat in alte zile.
Nu o sa am locul meu preferat intr-un parc.. o sa am parcul meu preferat. Si am de unde alege.

Si primavara abia incepe.

martie

Comentarii
  1. Alexandru' spune:

    :) Aci e primavaro-iarna-primavara-iarno-toamna. Eu astept sa se mai limpezeasca. Aia de la blogspot nu au acelasi tempo…mama lor

  2. Alexandra spune:

    D-aia nici nu m-am bagat pe blogspot :P prefer wordpressu’ de departe..

  3. wwritza spune:

    Da’ ce martisor interesant ai acolo…..:P

  4. Alexandra spune:

    Te pui? :D
    Cel mai frumos martisor :D

Lasă un răspuns

