Martie

Posted: Martie 11, 2007 in Ganduri


Iar am lasat „Zece” pe repeat.. nu mai stiu de cat timp, e si-asa destul de tarziu si cui ii mai pasa de ce, cum, de cand..

Veneam din Versailles azi.. a fost dragut, vremea chiar a tinut cu noi, nu ca data trecuta cand ploua in draci si era vant si urat. Pana marti se pare ca mai tine vremea frumoasa.. poate am si eu timp sa ajung in parc o data, am tot incercat de vreo doua saptamani si pauza.

De vreo  doua saptamani zic si ca scriu mailuri.. pauza si aici. Ca au aparut probleme, evident, nu se putea altfel. Sper ca lucrurile sa reintre in normal.

Am  inceput sa caut de lucru, ca o fata cuminte ce sunt, doar ca ultimele zile au fost un pic haotice.. macar acasa lucrurile stau mai bine, pe o parte, ca pe cealalta, ai devenit mai urate. Deh, nu se poate ca totul sa fie roz.

Iar am cumparat carti.. si inca mai am destule de citit.. trebuie sa termin Peter Pan, e mai placut decat Anais Nin, cel putin pana unde ajunsesem. Si nici nu stiu unde e Anaïs.. intr-o cutie, asta e sigur. Acum nu stiu nici Peter pe unde e, ultima data cand am aranjat, a disparut pe undeva, da, de vreo saptamana nu l-am mai vazut, oi mai incepe inca o carte. Le am pe astea doua, azi am mai luat Marile sperante  (in engleza) si inca una, dar imi scapa, rau de tot, nush ce e plus vreo patru altele luate inainte sa plecam din Nimes, plus Stephen King cu Dead zone si Carrie.. Si probabil asta e tot. Am de citit, trebuie doar sa gasesc pretexte destul de bune incat sa-mi misc fundul de aici si sa ma pun pe citit. Dar nu am pretexte.. trebuie sa termin mereu de vazut cate ceva pe DA.. a devenit o povara sa ma uit prin lucrarile unora, dar uneori mai gasesc idei.. Cel putin azi, cat faceam un pic de point and shoot, mi-a venit o idee de proiect mai amplu.. primul de pana acum, de altfel.. o sa dureze ceva timp pana ma apuc de el, pana il termin si macar de-ar iesi ceva.

Talking about it.. mi-a luat azi geanta pentru aparat. Nu o sa mai iau rucsacul de fiecare data cand o intind pe afara, si vad ca incape si agenda, deci nu-mi fac probleme.. A fost cadoul meu de 8.. i-am zis in gluma (era ca sa scap de el) ca ar trebui sa-mi ia ceva, si m-a crezut.. ca de fapt nici nu-mi pasa, nu ma simt femeie.. chiar, daca am considerat ca merit cadou pe 8 martie, am dreptul sa cer si pe 1 iunie? Don’t answer that…

Tot pe 8 am primit un prim capitol dintr-o poveste pe care abia astept sa o citesc in intregime si sunt mandra ca am participat la ea.. am pus diacriticele. Da, e participare, e munca destula, dar eu am vrut, mi-a facut placere, am citit de cateva ori povestea, o am intiparita in minte bine de tot.

Si tot pe 8 am primit scrisoare de la ai mei, trimisa acum 3 saptamani (ce tampenie.. trimit eu scrisoare acasa, nu ajunge decat o data din trei, ultima data a ajuns intr-o saptamana, ei trimit si ajunge peste trei saptamani) .. de fapt, era pe 9.. nu conteaza.. erau si martisoare acolo.. doua, facute de mama, evident. Nu mai pun si aici.. mai ales ca nu am photoshop adica sa pun cum ca-i pozna mea.. ca la asta chiar tin, nu e vorba doar de mine, ci si de mama.

Si in afara de asta, trei urari directe, restul adresate in masa. Si nu am facut nici una.. daca nu fac eu, nu face nimeni. Oh well, macar de-ar fi asta problema.. mi-am facut datoria de martisor, sunt multumita.

Iar e tarziu si nu dormim inca, iar „Zece” inca e pe repeat.. ia, hai, un „Phoenix rising” ca sa schimbam si gata. 

Noapte buna topii.    

Lasă un răspuns

