Des abeilles, des abeilles!

Posted: Martie 12, 2007 in Ganduri

Locatie: La Promenade plantée.
Ocazie: plimbari, pierdere de timp, cumparaturi ulterioare ( asa planificasem, dar uitasem sa iau in considerare factorul „ametita de mine” )
Cu mainile intinse pe sus incercam sa prind frumos niste flori, in poze. Si albinele aferente. Dar nu mi-a prea iesit.. de fapt nici nu am vazut inca pozele.
Pe nesimtite a aparut un cuplu de batranei, si un bebe.. nenea imi vorbeste, dar nu il aud, scot o casca din ureche ( zbiera frumos, Un ange frappe à ma porte)..
El: vous faites des macros?
Eu: oui, enfin, j’essaye
Si zambesc dragut, el zambeste dragut si trece mai departe cu bebele. Ea ramane in urma si-mi spune de alergiile lui primavara si toamna, din cauza polenului. Pleaca si eu incerc in continuare sa prind albine in toiul muncii.

Un alt cuplu apare.. O mamica si o pustoaica. Mamica vorbeste la telefon, aia mica e cu ochii pe sus..si incepe sa zbiere dulce din plamanii ei de copil bine crescut:
-Des abeilles, des abeilles maman! si continua nestingherita. Eu ma opresc zambareata, ma uit la mamica, ea la mine, zambind si ne uitam la aia mica. Mamica continua la telefon:
-Oui, maintenant el voit des abeilles. En plein hiver.
Dupa o pauza, se uita si ea sus si:
– Au fait, elle a raison, il y en a des abeilles. Si rade foarte amuzata, continua sa vorbeasca la telefon si aia mica sa exclame acelasi lucru, sa arate cu degetul, ca doar asta fac aia mici.

Sunt indragostita de locurile astea.. Deja nu regretam cartierul pentru ca suntem strategic pozitionati, dar acum.. nici nu stiu cate parcuri sunt pe aici, am pierdut deja sirul.. intr-o raza de juma de ora am vreo patru parcuri si asta ce am descoperit deocamdata. Cum naiba poti fi deprimat in Paris si sa te plangi ca nu e destula verdeata cand sunt atatea parcuri.. Oi fi eu avantajata, dar nu sunt aici toate parcurile! Oh well, eu sunt fericita. Cel putin din punctul asta de vedere…

Lasă un răspuns

