Muzici

Posted: Martie 29, 2007 in Aberatii

Posté devant la fenêtre
Je guette
Les âmes esseulées
A la faveur de l’automne

Ei da, o alta obsesie. Printre altele.. adorm cu Follow me si ma trezesc cu Sleep, iar in timpul zilei disper dupa Follow me pana gasesc Tallulah sau A la faveur de l’automne. Printre ele, Redneck woman ma incanta si zambesc dulce la Wish you were here. Aproape zbier la Fire in the hole sau orice de la Dragonforce, raman pe ganduri la Ploaie in luna lui marte si ma amuza teribil Futurist. Sunt dependenta de muzica si ascult oricat de des pot.. Orice? nu, sunt pretentioasa, si daca mai am si draci, e grav, nimic nu convine, caut prin dvd-uri sa gasesc ceva si pana la urma imi trece si orice ar pica, merge.. dar am muzica mea la care tin, care e importanta.

Am nevoie de ea, mai ales cand vreau sa scriu. Si vreau zilele astea, numai ca nu-mi prea iese.
M-am enervat acum ceva saptamani cand un cretin m-a jignit pentru ca ascultam Fuck you Romania, de la Parazitii.. trist. Ca m-a jignit, dar mai ales ca m-am enervat.

Poate ca asta s-a schimbat cel mai mult de cand am plecat, muzica pe care o ascult, variata si zic eu, mai buna.. Nu reneg tot ce ascultam, dar.. consider c-am crescut un picut. Mai ales in ultimii doi ani.
_____________________________________
Bun: am facut si trimis pachetul; a ajuns; a placut. Rau: am uitat cate ceva.
Bun: m-am apucat serios de cautat, am fost la un interviu. Rau: am fost respinsa si deprim de fiecare data cand ma uit pe anunturi.
Bun: se oprise sa pice apa. Rau: a reinceput, mai frumos. Si a picat cu tot cu tavan. Bestial: sta sa pice si restul tavanului.
______________________________________
Vine aprilie. Ce aveam mai important pentru luna asta am rezolvat, acum mai raman mailuri, niste urari, astea doar pentru zilele de nastere. Mai trebuie sa fac o tura pe la politie (avand in vedere ce am zis mai sus, e posibil ca peste maxim sase luni sa o iau de la capat, the joy!) sa-mi iau cartea de sejur si una la faculta, la mama dracului sa ma inscriu.

And the beat goes on…

Un, deux, trois, quatre
Un peu comme on fredonne
De vieilles mélodies

Lasă un răspuns

