Inda

Posted: Martie 31, 2007 in Ganduri

Ma considera cea mai buna prietena a ei.Cu nimeni nu m-am batut si certat atat de mult. Cu nimeni nu am dormit atat de mult impreuna (deocamdata). Nimeni nu m-a vazut plangand atat de des si nimeni nu m-a suportat atat de des pe cat m-a suportat ea. M-a acoperit de atatea ori si a suportat langa mine pedepsele, cuminte. Ma vede ca pe un model, dar nu stie cat o apreciez, chiar daca de atatea ori imi vine sa o iau la bataie pentru ca face tampenii. Am fost geloasa si rautacioasa, m-a iertat mereu si a fost mereu aceeasi dulceata.. „da’ lu’ Lela nu ii dai?”

Da, o dulceata bucalata, blonda, naiva, suparacioasa, lipicioasa, mon souffre-douleur, vexata cand nu o las sa ma ajute, ce seamana leit mamei. De-asta nici nu se inteleg ele si eu sau tata servim de mediatori. Dar le adoram pe amandoua si asta conteaza.

A trecut un an deja.. Nu credeam ca o sa imi lipseasca.. „we told offered you to go home”.. da.. Acum un an, inainte sa plece, am mers in parc, facut un ultim set de poze cu ea si copacul ei si ne-am agatat martisoarele intr-un copac. De fiecare data cand treceam pe acolo singura ma uitam sa le gasesc.. Tip la ea, o trag de urechi, o cert, dar sa se ia cineva de ea, rup orice cap imi iese in cale, vad negru in fata ochilor. Poate pentru ca o protejam atat a uitat sa creasca, sau doar recupereaza si pentru mine..

Acum mi-e dor si as fi vrut de mult sa fiu langa ea, sa o trag de urechi pentru ca nu mi-a spus din timp, chiar daca i-am spus ca nu conteaza.. incercam sa o linistesc, dar daca stiam ce o durea inca de aici, ar fi fost mai bine.. Nu stiu, nu o sa stiu niciodata, dar poate ca as fi fost scutita de protectia inutila alor mei.. As fi fost prima care sa stie.. nu invers.. Dar e bine acum, e „2” doar.. deocamdata. Nu pot sa nu fiu pesimista.. Asteptam si vedem.. merita sa fie bine.

Pentru ca e sora-mea. 

Comentarii
  1. microhm spune:

    Doamne ca bine mai scrii…

  2. Alexandra spune:

    Multumesc frumos :)

Lasă un răspuns

