Diverse noutati

Posted: Aprilie 22, 2007 in Aberatii

Naru nu a mai scris de mult.. Ultimul post era pentru sora-sa.. cu care s-a certat urat fix ziua urmatoare.. ca asa e frumos, asa i se intampla doar ei.
De atunci… a picat tavanul, am gasit de lucru, am mai facut ceva poze, am mai desenat.. nimic interesant adica. Ah, si am terminat doua carti.

Azi am pus mana pe un Canon 400D.. si nu vreau.. nici nu salivam cand l-am vazut, nu m-a impresionat, si sunt serioasa, imi place mai mult aparatul meu, chiar daca nu scoate culori asa clare, chiar daca nu e reflex.. ma inteleg cu al meu mult mai bine si nu regret ca nu am luat altceva asa de scump.

Weekend-ul a fost dedicat familiei.. mancare buna, lume, poze, barfe, deh, ca in famelie.
Si nu mai am net.. al meu, am doar un hot spot pe aici si ma tine uneori.. doar in pat, sus.. altundeva nu-i place.. macar atat, nu ma plang. Doar ca nu pot sa folosesc yms.. nu pun parolele importante… Ma oftic mai mult ca nu am TV, ca ratez episoade din Veronica Mars.. ca nu am telefon si nu ii pot suna pe ai mei, ca pe altcineva nu sun..

Maine, munci.. nu simt ca intru in rutina muncitorilor.. zilele astea am incercat sa ma adaptez, dar mereu am ceva de facut.. Maine merg sa schimb niste pantaloni… luati in urgenta, pentru ca cei pe care ii aveam pe mine ieri s-au rupt. Nu, nu m-am ingrasat asa tare, din contra, am slabit si s-au lasat in jos un pic mai mult decat ma asteptam, cand m-am lasat si eu in jos, au cedat intre picioare atat de mult incat sa ma faca sa merg ca o chinezoaica pana la un magazin de haine. Ceea ce detest, de altfel.. In plus, orarele mi se schimba des..
O sa incerc sa astept terminarea perioadei de proba ca sa cer unuia din manageri liber.. adica vreau liber in august, doua saptamani, sa merg acasa.. nu vreau sa fiu platita intre timp, sunt dispusa sa lucrez in locul cuiva si daca nu ii convine, o sa plec. Nu tin cu dintii de locul asta de munca, desi abia am gasit.. tin mai mult sa-mi vad parintii, prietenii, sa revin in locuri pe care nu le-am vazut de cinci ani, sa petrec timp cu oameni pe care nu i-am vazut niciodata live dar care imi sunt foarte dragi.. tin la toate astea mai mult decat la un loc de munca.

Mi-e dor..

Comentarii

Lasă un răspuns

