Nimic..

Posted: Mai 16, 2007 in Aberatii

Imi place la munca. Pentru ca se intampla sa fie teribil de amuzant si sa stau toata ziua cu zambetul pe buze, chiar daca mai injur printre dinti, cat se poate de unlady like.. dar zambesc. Imi place si nu oftez ca maine, spre deosebire de multe dati merg de la 9 si nu 11, 12 sau mai stiu eu. Nu ma supar ca nu am zile libere cand tot poporul are. Nu ma supar ca-s prost platita. Nici ca nu plec la fix sau ca nu am mereu ocupatii nobile. Imi place.
Ma seaca oamenii, dar cum bine a remarcat cineva, sunt cei care pleaca, cei care raman sunt importanti si mi-s dragi. Sper sa pot continua cat mai mult, fara sa-mi afecteze prea mult viata.. vedem. Pana atunci profit de „oke”-uri si lume ametita, ca-mi place.
_____________
Aici e frig, spre deosebire de casa..
Heh, da..
Eu: „Vreau sa merg la mine”
Christian: „Dar tu stai aici”
Eu: ” La mine.. in Romania”
Heh.. da, e acasa, e mereu acasa acolo, am crescut si e acasa, e „chez moi”. Si aici, in apartamentul asta cu probleme si vecini galagiosi e „chez moi” dar.. aici o sa se schimbe povestea, acolo, nu.
____________________________
Aveam chef sa scriu un pic.. eh.

Lasă un răspuns

