Real world

Posted: Mai 25, 2007 in Ganduri

dark
„Ai putea sa iti faci un jurnal cu povestile astea”
„Da, si sa se numeasca Welcome to real world”
Citat aproximativ dintr-o discutie de azi, in care ma plangeam pentru a nspea mia oara de oamenii de care dau la munca si in cate feluri ma pot dezgusta,scoate din sarite. Nu-s o persoana calma, departe de asta, imi sta in fire sa ma agit, sa ma misc de ici-colo, rar pot sta locului.. rar stau in metrou frecand duda asteptand sa treaca statiile.. Daca nu citesc inseamna ca am inghetata sau nu am loc sa fac altceva decat sa-mi tin echilibrul si sa fiu atenta la rucsac..

Deci in momentul in care ma sacaie careva si se ia de mine fara motiv, se rasteste si e mai mult decat vita, cum sa stau calma? Nu am dobandit atata stapanire de sine, nu pot sa inghit cand stiu ca nu are de ce sa se poarte asa cu mine.. Macar nu aduc nervii acasa, ii las la munca, undeva pe jos sperand ca o sa dispara o data cu prima tura de curatenie si a doua zi sa o pot lua de la capat.

Oamenii sunt infioratori, sunt unii mai rai decat niste animale si uita de bunul simt, elementar! Nu ma refer la a fi dragut cand vezi ca persoana din fata iti zambeste, ci la a nu te comporta ca un porc, la a nu lasa in urma ta dovada ca esti doar un deseu..

Respect fata de ceilalti? De unde!
Rabdare? Ce e aia?
Sa ai un pic de bun simt in fizic si sa te gandesti ca nu esti unica persoana care vrea ceva pe planeta asta? La ce bun?
Sa te gandesti ca mai vin si altii dupa tine? De ce?
Si lista poate continua.. adaug in fiecare zi tipuri noi de personaje, unele mai dezgustatoare decat celelalte, persoane care ma intreb de unde tot apar si de ce ii atrag doar eu?

Nu ma plang.. nu mult, imi place, dar uneori mai trebuie sa respir si eu, sa beau un pahar de apa si sa injur tare, cat se poate de unlady-like, toti cretinii, sa arunc paharul.. nu pe jos, sa mai iau o gura de aer si sa ma intorc, zambitoare.. 

Bonjour!

 

Lasă un răspuns

