Pastel

Posted: Iunie 18, 2007 in Ganduri

It’s been some time… Yeah, long time, but we survived.
A avut gust ciudat painea si am mestecat-o de parca era cauciuc.. nu-mi trebuie mancare zilele astea, nu-mi prea trebuie nimic, vreau doar sa ma simt bine si eventual ceva care sa-mi ia gandul de la mine, de la nasul ce ma doare, de la febra pasagera..

Am terminat inca o carte. Ma abtinusem sa o citesc, stiam ca o sa imi fie greu sa o las din mana si o sa uit de manualul meu.. Cu greu am reluat manualul desi eram tentata sa iau cartea pastelata. Dar am reusit sa o termin cat am fost singura, cat m-am plimbat si am vazut lumea colorata altfel
„Colore la foule, colore mes veines
Chaque jour il me révèle
En chair de poule, en bleu de ciel
Et la foule sort de mes veines”
si parca ma dor urechile, iar degetele mele au simtit raceala perlelor, am inghitit in sec uneori si am zambit. Traiesc unele carti mai mult decat ar trebui, probabil.. Uit numele insa. Iar altele nu stiu cum sa le citesc…

As fi vrut sa ii spun sa-mi trimita Ciresarii azi. Dar stiam ca nu am cand sa ii citesc, ca nu am unde ii pune, ca vreau sa ramana acolo, in biblioteca la noi.. O sa iau eu altii, dar o sa ma gandesc mereu la cei cu paginile groase si un pic scamosate.. 

Nu ma mai tenteaza nici o alta carte.. nu inca. O sa imi acord un pic de timp sa respir si sa imi doresc ceva mai pasionant decat neuroni, sinapse.. pana atunci o sa visez la ziua in care gri-ul Bucurestiului va straluci, poate pentru prima data.

Colore la vie, colore ma nuit, colore le monde.. colore ma vie.  

Lasă un răspuns

