Tasha

Posted: Iunie 21, 2007 in Ganduri

J’ai longtemps parcouru son corps
Effleuré cent fois son visage
J’ai trouvé de l’or
Et même quelques étoiles
En essuyant ses larmes
J’ai appris par coeur
La pureté de ses formes
Parfois, je les dessine encore
Elle fait partie de moi
Doar.. ca idee.

9 mai. Toata ziua statusem ca pe ace stiind ca o sa merg sa o caut si o sa ii fac o surpriza lui tata. O sa ii facem..
Nici nu mai stiu cum de am ales-o pe ea.. In tren numai cu ochii pe ea am stat. A trebuit sa ma folosesc de ceva subtilitati si minciunele pe care tata nu le-a crezut dar poate si-a dat seama pana la urma care era scopul.. Ce conteaza?

Cu acvariul am venit pana acasa sperand ca nu o sa fie pe balcon si lasat acvariul in echilibru pe marginea geamului, trecut printre comentariile lui tata in viteza, pana in camera unde bestiuta statea cuminte. A venit si mama sa o vada, am acoperit-o sa nu faca galagie si am evitat ca tata sa intre in camera, iar pana seara… a trecut o vesnicie. Adormise in fotoliu si s-a trezit somnoros cand am pus bestiuta pe pieptul lui si se uitau unul la altul, curiosi. De atunci, ea si-a luat destule peste bot, el a fost muscat.. si intr-un tarziu a ajuns sa se indeparteze, sau poate chiar de demult s-a indepartat si saptamana trecuta poate a fost cel mai realist, vazut totusi de „lipsit de inima”.

Si ieri (20.06.2007) .. ea s-a dus, inainte sa am inca.. un pic de timp cu ea.
„Cum vrei sa iti iau hamster daca o sa ma astepte asta la fiecare doi ani?” Doar ca nu e aceeasi chestie. Stiu ca are dreptate, dar era totusi Tasha.. Natasha, scroafa, porc, animala, nesuferita, fetita.. era ea. Eh..

Tot ce pot face.. o floare.. chiar daca nu-i papadie. Si chiar daca altcineva o sa primeasca..

Lasă un răspuns

