Back home

Posted: Iulie 20, 2007 in Ganduri

Harduri, placi video probabil,nu stiu niciodata sa le recunosc, un floppy, o cutie goala, vederi, cartea de sejur, firul incarcatorului, punga de skittles pe care nu stiu daca sa o iau, un pic, strugurel, cutie de Hollywood dar cu Airwaves inauntru, oja, SD card, orange card,o chestie de la geanta… O parte merg in geanta, altele in rucsac, nu-s decisa.. altele trebuiesc luate de prin baie si cred ca asta o sa fie tot. Cantarisem mai devreme, nu avea nici 10 kile, deci e bine.. nu ajung la 20, sper ca nici la intoarcere.

Nu o sa ii convina tatei maine unghiile mele si-o sa-mi serveasca faza cu ciocanul.. but who cares?

Maine trebuie sa fim acolo la 8, deci trezirea la 6, goodie. O sa ajung destul de obosita.. nu e de ajuns ca am stomacul ghem, mai trebuie sa fiu si obosita.Dar nu conteaza, ajung acasa, doar ca.. singura. Poate e mai bine ca vine tata, altfel as fi plans un pic, heh, crybaby. 

Am facut cam mult tam-tam pe faza asta, dar nu a fost cu intentie.. si am ajuns in centrul atentiei, ceea ce-mi face placere intotdeauna, evidement. 

Dar gata, mai am cate ceva de facut si.. that’s it. Maine la ora asta o sa fiu acasa, trantita pe jos, povestind, probabil, uitandu-ma la mama si tata cu ochelarii lor aburiti. Heh.

Home. 

Comentarii
  1. Anne spune:

    lol, a zis tatal tau ceva de oja neagra ;))? sper ca te-ai simtzit bine in vacantza, hun. imi pare bine ca te-am revazut *hug*

Lasă un răspuns

