And again

Posted: August 30, 2007 in Aberatii

Tusesc iar de-mi scuip plamanaii, cu tot cu trahee si laringe si faringe si ce se mai gaseste in drum iar in momentu’ asta ma face sa mor incet, in fiecare zi. Si asta de.. vreo luna cred, si pe gatul meu s-au scurc fervexuri, 3 sticlute de sirop si ceva picaturi relativ naspa, ceaiuri fierbinti, supe si mancare, ce se pare, mai calmeaza un picut. Cel putin uneori. Dar am avut o noapte cand nu am prea dormit din cauza asta and I hate it. Deci da, o duc prost, sper doar sa nu fie ceva grav, sa fie doar o scama pe gat care ma gadila si ma face sa ii speriu pe toti cei din jur si sa le raspund invariabil „nu, nu sunt racita, doar tusesc”. Si da, doar tusesc. Cat sa sochez lumea, ca se adauga la asta si cearcanele, pare-se mai adancite decat au fost vreodata si „une petite mine”.

Muncesc in continuare si-mi place.. de-aia si vreau sa continui cat pot, in plus, sunt vazuta si cu ochi buni, ceea ce e bine, dar nu e ceva neaparat vital..

Fost in Bretagne pentru cateva zile si mi-a placut. Imi place marea linistita a Caraibelor, dar si cea zbuciumata a Atlanticului, ma incanta prin diversitate, violenta, colorit, faleze abrupte si vegetatie frumos colorata, ce-mi pare mie unica. Bineinteles ca am revenit cu poze si ceva idei de proiecte, lucrari.. alea. Pot spera ca in curand o sa imi am calculatorul la dispozitie si o sa lucrez mai usor decat pe laptop.

Am fost azi si la scoala, una din ele, ca sa am idee pe unde o sa merg, in speranta ca voi fi acceptata acolo. Vedem marti. Mare campusul si dragut, desi oarecum auster.. lipseste ceva in fundal… si aia cred ca-s muntii.. e totul prea plat pentru gustul meu, dar macar e verde si orasul e.. deh, periferie, dar dragut, iar o tanti a intrat in vorba cu mine cat asteptam autobuzul si a ajutat asta.. ca nu stiam ca nenea soferu’ nu opreste in statie decat daca e cineva acolo sau daca apasa careva pe butonu’ pe care a apasat tanti pentru mine. It was nice, I liked it. Desi am eu ceva indoieli ca de fapt nu raman acolo, dar cam tot in zona, o statie de tren mai devreme. Eh, tot un drac..

Dar n-am timp de pierdut, am o tuse de intretinut si daca nu o hranesc, de unde atata putere? plus.. treaba, ca mereu se gaseste ceva de facut aici, cu bucurii peste bucurii, cum sa stau degeaba? Nu pot.

Lasă un răspuns

