Oficial

Posted: Septembrie 7, 2007 in Ganduri

..sunt scolarita. Am si cardul de student, la o varsta la care ceilalti (printre care si colegi de-ai mei din liceu, ca aia din generala.. eh) au cam terminat facultatea. Dar nu-mi pasa… mai bine mai tarziu decat niciodata.. Si am fost oricum ocupata intre timp cu altele si bine, nici nu intentionez sa fac doar o cariera.. Si-asa am fost intrebata sau a fost adusa vorba in diverse contexte, cand o sa procreez.

Mi-e frica de multe si scoala ar fi una din ele, cum ca nu as fi la inaltime, cum ca nu o sa fac fata, dar nu prea am de ales, am zis ca incep, am zis ca e visul meu, nu incep un lucru pentru a nu-l termina.. visez la asta de prea mult timp sa las diverse temeri sa ma opreasca.. La dracu, sunt eu, I may be a cry baby, but not a scaredy cat..

A trecut deja o luna de cand am plecat, de cand am renuntat la cate ceva, de cand imi lipsesc muntii si tot ce e pe acolo. Dar iar.. nu am de ales, asa trebuie sa fie si o sa revin, cu putin noroc, la iarna, cum e traditia.

Ma loveste uneori un val de melancolie, asa, in plina strada si zambesc (nu ca ar fi ceva neobisnuit) vazand o mamica si pustiul ei cret ce alearga si rade, sau o tanti ce vorbeste frumos tipei de la paine.. sau vazand un nene ce incepe o carte pe care eu tocmai o termin.. sau apusul rosu reflectat pe burta unui avion.. sau multe altele pe care le uit, dar pe moment, sunt pretioase si incerc sa ma tin bine de ele.. macar un pic.

Imi place Fratia Inelului.. imi place lumea de acolo si invat iar sa citesc. In romana.

Lasă un răspuns

