Subtil

Posted: Septembrie 26, 2007 in Ganduri

Frigul m-a surprins prea putin, il simtisem cat ma invarteam pe acolo.. stiam vantul, stiam ploaia, stiam seara ce se apropie si mai tare.. dar nu stiam partea ce anunta mereu ca frig. De parca nu as fi simtit.. dar era mai evident ca e frig cand „uite! iese abur din gura!”
Eh, da, e deja asa de frig si m-a uimit, dar.. m-a si facut sa zambesc.
Dincolo nu simteam asta decat tarziu si si atunci, aburul era luat rapid de mistralul nesuferit. Dar aici e vant, nu destul de puternic sa imi ia placerea asta.
Acasa vedeam aburul in casa, ceea ce era trist, dar ne si amuza, mai ales cand ieseam din baie si iesea abur cu totul din noi.
Mi-e dor de iernile de acasa, chit ca m-am obisnuit cu iernile blande ale sudului.
Aici e un pic de nord insa si e deja frig, ploaia marunta de azi semana a lapovita.. arata frumos dupa ce m-am refugiat pe peronul metroului.. o sa profit un pic de metroul meu aerian..

Miroase a lumanare. Parfumata. E si asta un miros de iarna.

Lasă un răspuns

