..spicuiri

Posted: Octombrie 24, 2007 in Ganduri

Stii ca miroase a iarna? Stiu ca acasa a nins, dar aici nu o sa ninga si nici nu o sa simt mirosul de lemn ars sau de zapada.. cerul o sa fie rosu.. poluare probabil, dar nu conteaza, o sa se simta un pic, mic mic de tot, a iarna.. doar iarna trecuta a nins un pic aici, cativa fulgi, cat sa nu uit cum arata. Dar chiar si asa, o sa vin acasa..
Da, miroase a iarna si imi place chit ca-mi ingheata nasul, chit ca infund mainile in buzunare bine de tot pe drum spre scoala ca ma incapatanez sa nu iau autobuzul.. nu am de ce sa il iau, nu vreau, as sta probabil in picioare si 30 de ora de mers, dus-intors, nu ma omoara.. au terminat cu grevele, deci trenuri o sa am ceva mai des.. si e frumos, mai ales cand târshâi picioarele prin frunzele uscate ce s-au adunat pe parcursul zilei, sau chiar nu au fost adunate… ca azi, de exemplu, am vazut pe jos un elastic maro rupt.. era acolo de ieri, deci nu stiu cat de des se face curat pe acolo. Who cares?
Am vazut azi un mosulet, cu ochelari mari, dar nu grosi, care zambea mult.. firav el, dar era mandru, avea un nepot ce alerga in fata lui vesel. Si l-am revazut cand ma intorceam de la scoala, poate in acelasi loc chiar, directia era doar diferita; el zambea la fel de mult si i-am zambit si eu.. heh, micile detalii, nu? Era pe aleea mea.. aia cu frunze multe pe jos, frunze colorate..


Sunt frunze colorate si dupa intersectia buclucasa, unde abia azi am vazut verde pentru pietoni.. sunt niste case si urmeaza o gradinita, parca asa ne-a zis proful, si sunt niste copaci galbeni galbeni..
Ah, da, in drum spre gara sunt niste case acoperite partial de iedera.. si la fel, de la Saint Denis incolo, sunt niste depozite sau ceva, iar iedera e rosie si cred ca incepe sa se usuce, curand o sa arate ca niste degete de ent, uscate si intinse pe perete, cu radacinile infipte bine, asteptand primavara..
Toata lumea e cumva uimita, stii? Uimita ca-mi place la scoala, ca sunt asa de entuziasmata, ca merge bine deocamdata.. ca-mi plac profii si abia astept sa ne mai spuna diverse… in plus, drumul e simpatic. Bine, mai putin ala cu metroul, care e prea lung si pe vreme de greva e chiar infernal, dar deh..

Comentarii
  1. ai dreptate… miroase cu adevarat a iarna

Lasă un răspuns

