Lipsa

Posted: Noiembrie 9, 2007 in Aberatii

Cat as vrea sa inteleg, Dumnezeule.. cat as vrea si jur ca nu reusesc sa ii inteleg cum pot sa fie atat de egoisti si sa decida ca ar fi momentul perfect sa plece. Si sa ne alunge in acelasi timp, pentru ca nu pot sta langa o jumatate, nu am ce cauta acolo.. nu vreau sa fac ture intre doua jumatati, nu pot vedea una fara cealalta, refuz sa cred ca o sa ne faca asta. Si totusi.. nu ma vad acasa iarna asta, ma vad cu vise neimplinite.. poate doar amanate, dar dor amanarile, dor cu draci si nu imi convine.

De ce mai caut motivele pentru care in ultima vreme mi-a fost rau? Si am tot sperat ca pana la urma s-au gandit si de-aia nu mi-au spus.. cat ii pot detesta, repeta toate chestiile de anul trecut, cu gandirea lor inteligenta „lasa, sa nu stie Lela; ii zicem cand o sa fie gata”. Pentru ca bineinteles cand o sa fie gata Lela nu o sa mai poata face nimic si o sa se uite neputincioasa cum si-a pierdut casa si amintirile si copilaria si ce o tinea ancorata acolo. Mai are ancore pe ici pe colo, dar aia era cea centrala, aia era motivul bun si oficial care o tragea acolo. Fara aia ce o sa faca? Errer… c’est peut-être la seule chose a faire. Puisque la raison de revenir n’est pas suffisante.. pour l’autre.

Mda, subiect isteric cu tendinte masochiste, fixatii orale din copilarie si complex al lui Oedip ce a determinat distanta intre subiect si mama. Lipsa obiectului transitional e poate un motiv pentru diversele accese psihotice.

Bah, bullcrap. Ma bate insa gandul sa ma fac analizata, sa vad ce ascund, ce e in spatele copilariei mele si ce m-a traumatizat, ce ma defineste. Suntem toti nevrozati.. unii mai mult decat altii.

Am nevoie de ce iubesc, am nevoie de un motiv perfect si permanent valabil sa ma aduca inapoi, fie si din cand in cand, acasa. Sau acolo ce numeam pana nu demult acasa. In momente ca astea imi vine sa imi bag organul la care tind alea mici mereu se pare.. desi nu stiu la ce ar ajuta sa bag in ea de treaba..Ar ajuta un drac.. O bataie buna si bine plasata insa.. asta-i alta mancare de peste.

Duc lipsa de timp.. de bani.. de soare.. de motive.. de dorinte.. dorinte indeplinite that is. Adult life so sucks. And not even the right way, you know?

Lasă un răspuns

