Ironic

Posted: Noiembrie 28, 2007 in Ganduri

Una dupa alta pozele dispareau.. una dupa alta sfarseau un cutia metlica ce arata umpluta cu frunze, in mod ironic.. roscate. Una dupa alta eliberau spatiul meu vital si la fel, una dupa alta isi luau cu ele influenta asupra mea. Poza dupa poza, le-am aruncat pe toate, toate cele 2579 clasate in diverse fisiere, cu nume ale locurilor unde fusesei, cu cine fusesei. Daca ar fi fost reale, in mod sigur le-as fi dat foc in cutia aceea metalica ce nu ar fi avut, in mod ironic, frunze roscate. Le-as fi dat foc o data ce as fi numarat 100, ca cele 100 de greseli ale tale, ca cele 100 de minciuni, cu 100 prea multe. Dar nu, s-au adunat doar in cutia aceea metalica, umpluta inca de la prima poza cu frunze colorate, in mod ironic.. roscate.
Si te-am sters. Am folosit „safe empty the bin” asa, acum, nu mai pot fi recuperate. Te-am sters cu totul, fotografie cu fotografie. Mai ramane doar sa rescriu peste, fotografie cu fotografie, cate 100 de zambete, peste cele 100 de minciuni pana o sa ating 2580 si asa, o sa trec la capitolul urmator.
Am sters tot ce tinea de tine din spatiul virtual. Am sters tot ce puteam. Acum nu mai exista minciuni, acum nu mai exista parul tau, colorat in mod ironic, roscat, in poze, acum nu mai exista pozele tale si nici tot ce-mi lasasei. Acum am doar o cutiuta metalica, gri, ce are pe langa frunze, colorat in mod ironic.. roscat.

Lasă un răspuns

