Update

Posted: Ianuarie 21, 2008 in Aberatii

A mai trecut un an.. Nu am mai scris de un an adica.. Am fost acasa de sarbatori si a fost bine. Nu are sens sa intru in detalii.. doar ca am avut zapada. Ca am avut pe ultima suta de metri (pana la aeroport, that is) e alta problema.. macar noi nu am stat in aeroport cu orele si nu am facut decat sa ratam corespondenta.. Dar am ajuns.Remember?

For Sale: lumanari, coji, muzica mereu buna, bilete de tren, carti de vizita, bancnote si tot felul de prostioare lipite de pereti; vin fiert, ceai.. si tot ce era atunci.. Inca sper sa mai gasesc ceva la fel.. Heh
A si reinceput anul scolar, am predat un dosar.. o fisa de lectura (nu sunt multumita de nota, dar cum venea de la profa mea preferata, nu am putut sa ii spun..) niste intrebari stupide (da, primesc nota pentru ca am pus intrebari stupide pe texte cretine) dat un partial la IPO, terminal la engleza si la MTU, azi. Au mai ramas 5 : miercuri, vineri, mart si joi. Si gata. Lunea ailalta incepe semestrul 2. Nu o sa imi pastrez toti profii.. si imi pare rau, dar daca sunt cuminte si ajung pana in anul 5 pe unii o sa ii mai vad, deci e bine… Trebuie sa fiu cuminte.Semestrul doi inseamna si fotografie. Ca nu ma bag la sport, desi as avea nevoie; limbajul semnelor ar putea fi util, dar e ceva necunoscut si nu as vrea sa o dau in balta; engleza? ha! mi-a fost de ajuns un semestru 99% din colegi sub nivelul de clasa a noua ( de la noi)… nu vreau mai mult. Nu dau exemple, mi-e si jena.. Si dintre celelalte optiuni, doar fotografia ma atrage, mai exersez si eu, mai ies si eu pe teren pe motiv de teme..

Am citit in vacanta.. prea putin teoretic insa, dar am citit, mi-am imbogatit baza de date si acum continui.. ca pana acum am fost ocupata.. Poate cu putin noroc termin pana pe 31 cand conteaza.. mult. dup-aia nush cine urmeaza, nenea Freud nu ma mai prea tenteaza deocamdata.. probabil un pic de Oury, e usor contemporan si unul din profi il apreciaza.. deci, maybe.. As vrea oricum sa termin ce am cumparat, daca nu pana la vacanta, macar pana incep anul doi, in care sper eu ca o sa intru..

On the other hand.. azi am fost ghinionista cum nu mi s-a mai intamplat.. sper sa nu o tin asa toata saptamana, ca e de rau. Nu ca as vrea eu sa ies pe undeva, dar ca idee.. si acasa o pot incurca doar, am demonstrat-o.. chiar sambata, deci.. keep safe. In acelasi ritm de aiureala, sunt un pic in urma cu unele mailuri.. plus.. heh, mesaje la care nu am raspuns si ma simt aiurea, dar deh, se intampla si la case mai mari.

Vremea, ca e si asta un subiect plicticos de discutie.. e naspa, abia de ieri, sau asa, nu a mai plouat, desi azi, cand am iesit eu, a inceput sa picure si vantul, dragul de el, a inceput sa bata.. Ah, da, si sa ramanem pe acelasi subiect interesant: me. Imbatranesc si imbatranesc urat.

In alta ordine de idei.. Ma atasez un pic prea usor si poate ca uneori sunt superficiala.. Am niste profi geniali si in afara de colegii pe care ii ador pentru motive superficiale (nu, nu referitoare la haine sau machiaje, parfumuri, muzica ascultata si nici neaparat fizic) ii detest pe toti ceilalti, mai ales cand fac galagie in ore si ma seaca pe mine prin lipsa de respect fata de profi si noi toti ailalti. In fine.Ca tot nu vorbisem destul despre mine.. Am renuntat, partial, cel putin pentru urmatorii cinci la criminologie.. o sa urmez doar cursurile profului meu preferat in paralel cu celelalte cursuri.. Si-asa, being a chick, I don’t have much chances.

What else? Sunt superficiala, copilaroasa, ma plang de batranete si de prieteni, sunt intr-o oarecare masura un lup moralist, dar caut momentele in care pot demonstra ca nu e asa. Cunosc cursurile destul de bine si de-asta acum stau si-o frec aiurea.. pentru ca maine o sa fie de ajuns sa repet cursul de IPA de vreo doua ori, il stiu..ca doar mi-a placut si am cam facut aceeasi materie in toate cursurile, mai putin 3.. in orice caz, stiu.. Ah, mai sunt si plangacioasa si afurisita. Incapatanata la fel.. Si nu mai stiu, cred ca am aberat destul.. nu?

Lasă un răspuns

