Soare umed, cu dinti

Posted: Martie 5, 2008 in Aberatii

Asa s-ar numi ziua de ieri… baba mea, cica. De dimineata a fost frig, am inghetat pana la metrou si in gara nu imi venea sa mai astept trenul.. Spre scoala am luat autobuzul, ca mai incepuse sa ploua printre altele. A batut si vantul cand plecam de acolo dar parca mirosea a cald… Ajunsa acasa, am mai avut un pic de ploaie. Am iesit la cumparaturi diverse, vant, cat se poate. Venind inspre casa, soare si caldut.

Deci da, tipic mie, nu putea fi altfel. „Ar fi trebuit sa alegi 5” „mda, si s-ar fi schimbat vremea”Pai da, azi a fost soare si un fel de cald, dar macar nu a variat in halul ala… Deh, eu si babele mele..

In alta dezordine de idei, ma scoate din sarite blogul.. vreau sa fie scris frumos.. el se pare ca nu prea vrea, it kinda hates me, asa ca unele posturi o sa fie urate urate. Ca mine.

Meh, venisem cu chef de scris, mi-a trecut intre timp din varii motive.. Macar am stabilit cum voi fi anul asta: sucita. (ca de altfel mereu)

Lasă un răspuns

