Secret

Posted: Mai 1, 2008 in Ganduri

Dupa o idee gasita la la putty de aici

.. aveam o perioada in care dormeam cu degetele langa buze.. nu in gura, doar cat sa imi atinga buzele. *stade oral? peut-être bien*

.. imi plac chestiile sarate (chips, biscuiti, crackers, pufuleti, alune, cashews, floricele) la fel de mult ca cele dulci (lista e mult prea lunga) sau cele acre ( lamai, grefe, zarzane verzi, prune verzi, mere verzi.. lamai verzi!) dar mai presus de toate.

.. sunt dependenta de ce e mentolat: ador Airwaves, ala albastru, restul mi se par prostii inutile care nu isi pastreaza gustul destul de mult.. sau, rochii-de-nunta, aka Rocky de menta (anecdota familiala) care erau verzi si pline de chimicale, evident.. Bineinteles, le preferam pe cele mai puternice. Devenise o obsesie in liceu, cumparam cate o punga si incercam sa o fac sa dureze cat mai mult *still am doing this* iar cand am plecat, ai mei mi-au trimis de cateva ori, dar nu s-a mai gasit, gustul nu mai era acelasi.. Mi-au placut mentosanele de la inceput, alea ce pareau un pic pufoase, intr-o punga de plastic usor „aburita” si aveau un nene halterofil pe ele, parca. Dup-aia, alea tari, in tuburi de hartie de cate zece, nu erau asa grozave, dar in lipsa de altceva.. Aici.. am „Gom’s” de care nu am mai luat de foarte mult timp, probabil de cand eram in Alés.. si am descoperit acum o luna, cand pofta mea de ceva mentolat atinsese limite dureroase, o marca relativ obscura: Edelweiss. Bomboane maro, in hartie verde.. pe care incerc sa nu le zdrobesc in dintii si-asa stricati.. Daca sunt la scoala, iau cu mine, 5-6, iar cand ma intorc, mai mananc, cam tot pe-atat, deci o punga dureaza prea putin, bine ca-s ieftine… Mai sunt si alea de la Fisherman’s Friend, prea scumpe insa, prea putine, prea mici.. Dar, da, imi place cam tot ce e mentolat, destul de mentolat incat sa ma intereseze..

.. am prostul obicei de a sta cu genunchii stransi, la piept, sau turceste.. la scoala sunt obligata sa tin picioarele intr-o pozitie normala. Iar Death Note mi-a dat de gandit „my productivity goes down by 40%” (citat cat se poate de aproximativ).. poate asa o fi; nu ma simt bine daca nu stau asa, unde mai pui ca imi ingheata altfel.

.. obisnuiam sa imi rod unghiile. Mi-a trecut cu multe amenintari de la tata, iar acum nu inteleg cum am putut sa fac asta. Mi se pare urat.

.. am incercat sa fumez. I-am spus lui tata si m-a mustrat un pic, acum, dupa 7 ani de cand incercasem, ca de ce nu i-am zis atunci.. Ete na. Prima data a fost jos, in coltul fumatorilor la liceu, cu Genti, Calu, Andreea probabil.. Fla.. dupa o lucrare la mate, urata. Cica „de nervi”. Mi-a trecut repede dupa primul fum :)) avea un gust oribil pe care nu o sa il pot uita vreodata. Nu am tras in piept, deci nu m-am inecat. Mi-a fost de ajuns gustul ca sa ma convinga. Aproape. De 8 martie, in acelasi an scolar, la cateva luni dupa prima incercare, eram cu Genti la biliard, noi doua.. si am tras din tigara ei. A fost ultima data, la fel de neplacut. Nu regret… Aseara era langa noi un nene ce mirosea a tigari de parca se parfumase cu ele. Intr-o seara eram in metrou si un nene isi aprinsese pipa inainte de a urca, normal, nu a stins-o, o tinea in palma.. dar raspandea un miros de tutun, oribil.. Am devenit sensibila si nu mai suport fumul (decat de la ai mei) sau mirosul de fum, in general, imi repugna. Fandosita.

.. nu imi place si nu stiu sa dansez. Desi asta nu cred ca e un secret pentru nimeni. Tot pe ai mei dau vina, ca pe orice alt defect pe care il detin. Cand aveam 7 ani, am fost la mare si m-au mustrat: de ce nu sunt ca sora-mea, de ce trebuie sa fiu asa de intepata? de ce nu pot si eu sa dansez? Si de atunci… rare au fost ocaziile in care m-am miscat in asa fel incat sa dau impresia ca dansez. In prezenta altora, ca singura…

.. citesc mult si prost. Nici asta nu e asa un mare secret.. Nu pot enumera toate cartile pe care le-am citit. Si rar pot spune exact despre ce e vorba. Citesc repede, retin unele chestii,depinde cum ma atrag, intereseaza.. Am facut fise de lectura semestrul trecut. Ma uit prin ele si nu ma prind.

.. am copiat, chiulit, furat, trisat, injurat.. nothing to be prouf of.

Si-asa nu sunt mandra de mine, decat pe bucatele, uneori, depinde de imprejurari. Secrete? Sa zicem…

later edit: am uitat… ma joc in loc sa invat, sa citesc.. sudoku, prizee… sau sterg poze, aranjez pe aici, citesc forumuri si bloguri, ma uit la Death Note etc etc etc. Bad bad girl.

Comentarii
  1. shak spune:

    foarte frumos desenul

  2. Alexandra spune:

    Multumesc frumos :*

Lasă un răspuns

