Flirt

Posted: Mai 13, 2008 in Aberatii

Ca si-asa nu am un prea mare chef sa ma apuc de CPO, doar nu am partial intr-o saptamana!…

Duminica, pe la 11; caldura mare

(o voce masculina din spatele meu): Bonjour
( ca o fata binecrescuta: ) Bonjour
( moment de suspens, soarele bate in capatana mea fara jena, tipul se uita la fel la mine: fara jena.. Asa ca imi permit: ) Ouiiiii?
( el, dulce si cat se poate de natural: ) Je voudrais discuter avec vous..
( incerc sa imi revin.. ma asteptam sa ma intrebe pe unde se poate pierde cu ajutorul meu; dar continui, politicoasa, cum m-a invatat mama: ) Euh, là, je rentre chez moi…
( el, nepoliticos, nu ma lasa sa continui: ) ah… bon, vous rentrez chez vous
( eu: ) uh, oui, et de toute façon, j’ai déjà quelq’un.. (si ii arat degetul.. cu verigheta)
( el: ) ah, bon..
( eu: ) au revoir, bonne journée..
Inca incerc sa imi revin. Atat pentru faptul ca am fost agatata (s-a incercat), cat si pentru faptul ca mi-a vorbit cu „vous”. It’s creepy! Nu mai suntem in anii ’50 sau naiba stie cat sa vorbesti oricui cu „vous”. Si in plus, cand incerci sa agati o persoana de o varsta apropiata.. ma gandesc ca e normal sa tutuiesti.. Venind de la profi, ok, e normal, nu mi se pare anormal, e chestie de respect mutual, bla bla.. dar de la o persoana de aceeasi varsta? Brrr… Si mi s-a mai intamplat, cu tipe, de exemplu, care ma intrebau drumul, sau d-astea, dar cred ca ala m-a speriat cel mai tare, mi se pare aiurea. Sunt educati, daca nu conditionati asa, dar ar putea sa gandeasca si singuri..

Bine, daca ar fi sa aleg intre tipul de duminica si ala care m-a scanat ( de maniera cat se poate de vizibila) de jos pana sus inainte de a-mi spune ca sunt frumoasa, sau ceva de genul, evident, il prefer pe primul. But he’s still creepy.

Si vara abia incepe… macar nu-s adepta fustelor sau pantalonilor scurti, mersul la scoala ar deveni un adevarat calvar.

Back to Earth, back to work.

Lasă un răspuns

