(2) Ti-am zis…

Posted: Iulie 13, 2008 in Criptat, Siruri

.. ca in ultima vreme nu pot sa adorm. Eram gata sa atipesc, ceva miscari m-au deranjat si mi-a trecut. Mi-am amintit in schimb ca mi-e foame. Nu am mers decat simtind ca mi-e rau, din alte motive necunoscute mie. In ultima vreme doar rea sunt, la propriu si la figurat.

Am mancat, citind din carte, am ajuns aproape la jumatate, cred ca Anei i-ar place, e genul ei de eroina. Era frumoasa.

E tarziu si nu reusesc sa adorm, mi-e groaza sa merg in pat, sa simt cum se invarte camera cu mine desi nu am baut.

„Les gens qui s’aiment sont toujours indécents.”

Mai devreme, cat devoram niste bomboane, aveam atatea sa iti spun si pana la urma.. nimic nu iese. Ca de obicei, nu? Ma pricep sa iti stric momentele frumoase si consider ca totusi nu e de ajuns, ca vreau mai mult.

Sunt usor obosita, poate incepe si sa mi se faca somn. E teribil de liniste la ora asta. Mai devreme un nene a urlat la aia care faceau un pic de zgomot, sa inceteze, geniala metoda.

Mi-e drag elful si stii asta.. As vrea sa stiu si eu mai multe insa, sa pot mai multe. Nu iti vreau locul, doar.. sa fiu si eu acolo, sa stie asta. Nici nu stiu ce vreau de fapt. Clasic, nu? As vrea si sa imi permiti uneori, la fel, sa fiu acolo.

Poate ca ar trebui sa merg in pat, e tarziu, ne trezim peste 6 ore si.. nu iese nimic din ce vreau. Uneori se lipeste de mine cate un personaj si ma simt afectata. Slava domnului, nu se intampla cand citesc cate un Kaes, Winnicott, Picard, Moscovici sau mai stiu eu, ar fi teribil. Asa ca imi raman doar eroii sau eroinele cartilor primite.. „Tu aimes les romans à eau de rose?” M-am intors spre el, cerand ajutor, dar fata a scos o carte din rucsac si imaginea de pe coperta, foarte Sandra Brown-like m-a lamurit ce sunt romanele de care vorbeste. „Uhhhh nu” si l-am invocat rapid pe Freud, desi il detest, ca sa o sperii. Ma gandeam ca poate cartea asta a asa ceva aduce, e vulgara pe alocuri si aduce cu ce am citit eu din Anais Nin. De-asta poate i-ar place.

Dar e tarziu…

Comentarii
  1. shak spune:

    Ana = io ? ;))

  2. shak spune:

    *hug*
    sunt magulita ca te gandesti la mine, serios… :)

Lasă un răspuns

