prietenii

Posted: Iulie 21, 2008 in Ganduri

Ma uit in oglinda cum isi inalta mainile tragand de par inainte sa il taie, ma face sa zambesc…

„- Ai pastrat legatura cu prietenii din tara?
– Cu unii doar.. ”

Eh, mi-e cunoscuta situatia, poate la mine a fost chiar mai putin decat „unii”.. de unde si furia pe atatia cand nu raspundeau la mailuri, la scrisori.. Ma simteam pedepsita ca am plecat. La fel ca si cu ai mei de altfel.. da, gestul a fost nobil, gestul de plecare, numai ca si dupa ce imi spusese ca nu se mai repeta.. au luat-o de la capat. M-am resemnat pana la urma. Am ajuns sa nu mai am nici eu timp de lamentat in plus si ma multumesc cu ce am gasit ulterior.

Sunt usor geloasa, posesiva si poate ca ma deschid prea usor, uneori.. iar alteori, refuz orice contact si tac cuminte, asteptand, naiba stie ce.. Cu toate astea, am reusit sa nu fiu singura. Minune mare..

Am un nou inceput in fata. Sunt, ca de obicei, paranoica, dar sunt cucerita si incantata, ma simt bine si mi-e frica sa nu dezamagesc, pe nimeni. Nu pot sa inchid ochii si sa astept sa se intample.. dar nici sa ma bag in sufletul cuiva nu imi place, iar caile de mijloc nu le vad niciodata. Asa ca sper sa nu calc stramb, orice ar insemna asta, oriunde ar insemna asta.

I’m so self-centered.

Comentarii
  1. shak spune:

    *hugz*
    *kiss*
    :D

Lasă un răspuns

