Vara

Posted: Iulie 28, 2008 in Criptat

Caldura nu imi permite sa merg pe strazi aiurea, m-am plimbat printre standuri insa, pierduta,(as fi vrut sa fie ca in cartea ce mi-a imprumutat-o, acelasi aer hipnotic..) nici nu mai stiu ce am vazut, daca am vazut, stiu ca am cautat ceva care sa imi placa. Nu merg sa imi cumpar decat atunci cand am nevoie..

„Esti sigura ca esti fata?”

Rad. Dar stiu ca sunt departe de a fi feminina si uneori ma complac.. Si-mi convine, am momentele mele in care sunt eu, ma simt.. feminina.

Sunt ametita si pierduta, abia cand ajung aproape de casa imi amintesc ce vroiam sa evit, de ce am fugit, de ce am incercat sa trag de timp, uitandu-ma dupa diverse.
Sa-mi fac placere? Nu inseamna ca trebuie sa imi cumpar d-astea.. Imi fac placere cu un sarut furat, cu o imbratisare, cu o bomboana ce se topeste prea repede pe limba mea, cu o juma de ora de plans, cu un dus fierbinte, cu o juma de ora de joc, cu niste pagini delicioase dintr-o carte.. din cartea pe care mi-a imprumutat-o si pe care o citesc, incercand sa nu imi fie rau in masina, sa nu dea lumea peste mine in metrou.. si incerc sa nu imi mai musc buzele.

It’s not the same without, you know?

Comentarii
  1. esk spune:

    am ramas asa, cu un zambet intors spre trecut…

Lasă un răspuns

