So self-centered (1)

Posted: August 22, 2008 in Criptat, Siruri

1. N-are sens sa fac o categorie aparte, si-asa totul se invarte in jurul meu.
2. Mi-e rau si parca-mi vine sa imi plang de mila.. da’ imi trece si ma razgandesc in general, eventual ma rezum la a plange si atat.

Wish list:
• sa am ceva mai mult curaj decat am deja
• sa nu mai fiu chiar asa timida si la nevoie sa imi iau inima in dinti si sa fac ce trebuie, sa spun ce trebuie si poate chiar sa ignor mai insistent cand trebuie
• sa nu mai fiu nervoasa, stresata.. ce-ar fi sa imi gasesc si eu alt motoras decat stresul? Mereu gasesc ceva de care trebuie sa imi fie teama.. ca nu am facut aia, ca am lasat ailalalta tocmai acolo, daca vede X ce nu trebuie? si tot felul de prostii ce-mi accelereaza inima si ma tin ocupata
• daca tot imi place ploaia, sa nu ma mai plang; si la modul general.. sa nu ma mai plang
• sa citesc mai mult decat o fac deja
• sa nu mai fac afirmatii evidente, care mai si ranesc
• sa-mi mai tin curiozitatea in lesa, langa mine, sa o tin din scurt, ca asa ii sta bine
• sa fiu mai draguta si mai dulce si mai adorabila si mai intelegatoare si mai disponibila si mai agreabila si mai orice altceva dragut (and unlike me)
• sa ma abtin, cu totul, mai bine decat pana acum, de la a vorbi urat, oricare ar fi limba folosita, ar fi cazul, nu?

• sa nu iti mai plang pe umar, ci sa iti spun doar ca te iubesc
• sa invat sa am mai multa rabdare
• sa nu mai fiu complexata si sa invat, in schimb, mai multe, fara a incerca sa expun, ca Terry (parca) tot ce stiu
• sa imi mai si gasesc cuvintele, sa nu raman fara cand spui ceva dragut.. n-am emoticoane, live, si nu se vede asa des cand rosesc

Si mai sunt, atat de multe.. si doar legate de ce ar trebui eu sa fac, sa fiu.. Cu toate astea, sau fara.. mai sunt eu?

E stupid, dar ce te face sa ma iubesti? Ce te face sa stai langa mine si sa ma suporti? De ce? Cum de? Posibil sa nu vreau sa am raspunsul, poate e mai bine sa nu stiu, poate e mai bine asa, doar cu efectul dorit, fara cauza, fara motiv.

Asa ca, saruta-ma. Pe buze. In ploaie. I’m only happy when it rains. Si cand esti cu mine. Si cand ma saruti. Si cand ma tii de mana, sau in brate. Si cand ma alinti. Si… cand esti aici, acolo.. cand esti, pentru mine.

*Egoista!*

Comentarii
  1. esk spune:

    Pisic, esti deja dulce si adorabila si intelegatoare, nu te mai framanta!

  2. Alexandra spune:

    Pot sa fiu un pic mai mult.. pentru cei din jur, pentru mine..

Lasă un răspuns

